Gå til innhold

Fly til Billund (Danmark) med Norwegian - pass??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg vet jo at man ikke trenger pass i Norden- men jeg skal ta fly til Billund i Danmark med sønnen min (7 år). Det står man trenger gyldig legitimasjon, men sønnen min har jo ingen. Burde han da ha pass? Eller holder det at jeg tar med førerkort....?

Anonymous poster hash: e95d9...f5f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurte på det samme selv ifjor.Svaret er at barn må ha gyldig legitimasjon. Da blir dette pass siden fødselsattest ikke har bilde.Jeg reiste med to barn på 3 og 7. Begge måtte ha pass.

Skrevet

Oi, ok, da har vi vel litt dårlig tid - vi reiser i midten av juli....! Har liksom ikke tenkt på det, siden vi bare skulle til Danmark, men når jeg kom til å tenke på dette med legitimasjon slo det meg.... Tusen takk for svar!

Anonymous poster hash: e95d9...f5f
Skrevet

Fikk råd av politistasjon å høre med flyselskapet, hvis vi skulle fly til Sverige, men det er ikke pass plikt...

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Vi flyr til Billund flere ganger i året, og har alltid måtte vise frem passet til barna. Det er eneste legitimasjonen de har.

Skrevet

Etter så jeg har forstått er ingen annen legtitimasjon enn pass gyldig på fly reiser selv om det er i norden, reiste selv fra billiund til norge å tilbake å måtte vise pass begge plasser :)

Anonymous poster hash: 208c6...c95

Skrevet

Det er fortsatt håp, vi bestilte pass på mandag kl 1520 og fikk det i posten i dag!!

Anonymous poster hash: 4690e...b9c

Skrevet

Vi fløy med SAS. Viste ikke pass i Oslo, men måtte vise for alle i Billund.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...