Gå til innhold

krampe i magen? normalt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ok, dette høres kanskje rart ut...men ofte når jeg går får jeg en slags krampe i den ene siden av magen (er gravid i uken 26). Det stikker og er veldig ubehagelig...det blir vanskelig å gå...jeg må ta små skritt og blir litt andpusten.

 Noen som har opplevd det samme? Er dette normalt???  :huh:

 

 



Anonymous poster hash: 9bce3...6be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Anyone?



Anonymous poster hash: 9bce3...6be
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Høres kjent ut ja!

Jeg hadde akkurat det samme i mitt siste svangerskap, nesten som om noen stakk kniver inn i siden av magen. Måtte stoppe opp hver gang det skjedde. Aner ikke hva det var eller om det er normalt, men hos meg var det ihvertfall ikke noe skadelig for den lille.

Skrevet

Høres kjent ut ja!

Jeg hadde akkurat det samme i mitt siste svangerskap, nesten som om noen stakk kniver inn i siden av magen. Måtte stoppe opp hver gang det skjedde. Aner ikke hva det var eller om det er normalt, men hos meg var det ihvertfall ikke noe skadelig for den lille.

Takk for svaret... jeg hadde ikke det sånn med førstemann, så ble litt bekymret.. Tenkte til og med at det kunne hatt noe å gjøre med at jeg hadde ks og det var noe med arret...

 

Anonymous poster hash: 9bce3...6be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...