Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Vet ikke hva jeg skal gjøre! Er det noen som har tatt sfinkterplastikk og fått sopp? Hva gjorde dere mef det? I og med at det er et åpent sår, vet jeg ikke hvor lurt det er å ha åå noe.. Anonymous poster hash: 900a0...31d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Har ingen erfaring, men kanskje du burde høre med en lege? Anonymous poster hash: 3f9bb...f4e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Ringte legevakt, men de visste ikke..fikk beskjed om å kanskje prøve smøre og evt ringe fastlege på mandag. Har grusomme smerter i utgangspunktet og hjelper isllefall ikke med dette i tillegg :'( Anonymous poster hash: 900a0...31d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Ringte legevakt, men de visste ikke..fikk beskjed om å kanskje prøve smøre og evt ringe fastlege på mandag. Har grusomme smerter i utgangspunktet og hjelper isllefall ikke med dette i tillegg :'( Anonymous poster hash: 900a0...31d Huff Det høres ikke greit ut. Du kan jo prøve å ringe legevakt andre steder? Eventuelt døgnåpen klinikk. Hadde tenkt å foreslå yoghurt, men kanskje ikke lurt i åpne sår. Merkelig at du ikke fikk informasjon om dette. Anonymous poster hash: 3f9bb...f4e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Takk for svar :-) Jeg visste ingen annen råd enn å prøve smøre litt krem der det er verst, så får jeg håpe det blir litt bedre i morgen. Ellers må jeg finne på noe lurt, for dette er grusomt!! Anonymous poster hash: 900a0...31d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå