Gå til innhold

Spåing


anonymsuperbruker

Anbefalte innlegg

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)

 

Det blir spennende å høre! Ønsker du å få vite kjønnet på ul, eller venter du til babyen kommer? Det som kan være, er at jeg fanger opp din jente-følelse i stedet for å få inn det virkelige kjønnet. Du må oppdatere meg når du vet noe! Det var i alle fall i januar/februar :) Tror ikke det blir så tidlig som 17. januar, men kan være 7. februar kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

...og ellers alt annet du måtte få opp :)

 

Hei :)

 

Jeg synes det var litt vanskelig å koble meg på deg nå. Kan være at det kommer ei jente til. Fikk opp tallet 5. Har følelsen av at det blir i alle fall 5 år mellom barna. Kan det stemme at du har litt "store" barn fra før av? (Altså at det ikke bare blir 2-3 år mellom dem).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna :) lurte på om du kunne prøve å se litt på meg? Jeg er i uke 35 nå. Så begynner og bli spent på når lille babyen vår vil ut? Når tror du den kommer og hvordan blir fødselen? Dette er vårt andre barn Jeg er født 16.04.88 Han er født: 02.03.87 og sønnen vår er født: 03.03.10

Hilsen Jeanette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Sanna :)
kunne du ha sett litt på meg?
begynner å bli et par år siden jeg var her inne jeg også...:)
ser du noen flere barn på meg? evt når ca...?

F.151087
Hilsen GH :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamsMø

 

 

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)

Det blir spennende å høre! Ønsker du å få vite kjønnet på ul, eller venter du til babyen kommer? Det som kan være, er at jeg fanger opp din jente-følelse i stedet for å få inn det virkelige kjønnet. Du må oppdatere meg når du vet noe! Det var i alle fall i januar/februar :) Tror ikke det blir så tidlig som 17. januar, men kan være 7. februar kanskje?

Vi vil gjerne vite kjønn på ul.

Oppdatering skal bli! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

 

...og ellers alt annet du måtte få opp :)

Hei :)

 

Jeg synes det var litt vanskelig å koble meg på deg nå. Kan være at det kommer ei jente til. Fikk opp tallet 5. Har følelsen av at det blir i alle fall 5 år mellom barna. Kan det stemme at du har litt "store" barn fra før av? (Altså at det ikke bare blir 2-3 år mellom dem).

Ja! Har to på 9 og 7. Så det blir mer enn 5 år mellom :P Eller vi blir 5 i familien :D Har også alltid følt at det skal komme ei jente til, håper du har rett! Men du ser ikke når? Har prøvd en stund på denne...

Uansett - Tusen takk for at du så! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei ;)

 

Se gjerne på meg også? Ser du noe ang graviditet på meg? Ellers alt annet du får opp ;)

 

Hilsen Lise ;)

Endret av Sheeena
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg vil veldig gjerne :)

Vil det dukke opp noen ny mann i livet mitt? Flere barn? Egentlig hva du nå måtte få opp om fremtida egentlig :)

Hei Gurine. Jeg må bare spørre om du er samme Gurine som jeg snakket med for noen år siden? Håper alt er bra med deg! Jeg føler du er sterkere nå, og at du er mer selvstendig. Det kan nok gå litt tid før den rette dukker opp, men får opp at det er en mann der ute til deg :) Han bor ikke på samme sted som du bor nå. Han er nordfra, tror jeg. Får opp at du møter ham via noen bekjente/familie. I et selskap. Konfirmasjon eller bursdagsfest, tror jeg. Skal du i noe sånt til høsten eller neste vår? Litt usikker på om du får flere barn. Jeg tror han du møter har 2 eller 3 barn. Det kommer nok litt an på hva dere ønsker sammen. Er det noe spesielt du ønsker at jeg skal se på?

Tusen takk for svar Sanna :). Jeg sendte deg svar på pm, håper det er greit. Er samme Gurine, titter innom her av og til fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må være litt tålmodige med meg :) Jeg skal sette meg ned litt og se på dere innimellom hagearbeid i dag. Jeg synes det er hyggelig med "gamle kjente", så skal se på dere først i dag. Og så tar jeg dere andre etter tur :) Håper det går greit! Ha en fin dag alle sammen <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann:)! Se gjerne på meg:). Jeg er veldig spent på hvordan svangerskapet utvikler seg, og hvordan fødselen blir. Spent på om det blir vaginale eller keisersnitt:).

Termin 1.11.2013

 

Tusen takk for at du tar deg tid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Hei Sanna31 :) Lurer på om du ser en eller to i magen min, om alt går bra med graviditeten denne gangen:)? Hvis du trenge mere info gi en lyd :)

Hei :) Jeg fikk litt lyst til å si at du får to. Gutt og jente. Kan jeg spørre om du har fått pergo el. annet for å bli gravid? Føler at det har vært litt "hjelp" denne gangen. Jeg ser at alt går fint, men at det blir et litt tungt svangerskap for kroppen din. Pass på deg selv og lytt til kroppens signaler! :) Masse lykke til! Du må holde meg oppdatert når du har vært på ul! Spennende! :)

 

Tusen takk Sanna31 for at du tok deg tid å se på meg :) Jeg har 5 ivf/icsi forsøk bak meg, dette er det 6. Fikk satt inn 2 egg, så det kan absolutt være to :D Gravid er jeg ihvertfall, positiv CB digital i dag :D Har hatt 5 SA/kjemiske så håper på det beste denne gangen. Har alltid hatt en følelse av tvillinger og at svangerskapet ikke blir lett, skal gjøre alt for å ta vare på spiren(e) i magen :) Skal holde deg oppdatert. Tusen takk igjen, dette gir meg håp <3

 

Hei :) Jeg mente ikke å gjøre deg bekymret med å si at det blir et tungt svangerskap, altså. Det kan også hende jeg fanget opp dine tanker rundt dette. Fikk bare følelsen av at du må være flink til å ta vare på deg selv oppi alt. Krysser fingrene for at det går bra nå!! Føler ikke at du mister denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei

 

Det er sikkert ikke så mange her inne som husker meg, men jeg pleide å spå en del her inne før under navnet Sanna28. Jeg har blitt litt eldre nå, så jeg fant ut at jeg måtte forandre litt på tallet ;)

 

Jeg har vært veldig opptatt med studier og jobb, og har rett og slett ikke hatt tid til å spå så mye de siste årene. Nå har jeg sommerferie og bedre tid, så da tenkte jeg å koble meg litt på igjen. Jeg bruker først og fremst intuisjon når jeg "spår", eller "ser/leser", som jeg heller liker å si. Jeg kan få opp bilder, følelser, ord, navn (ikke min sterkeste side, men jeg prøver!), årstall/datoer, steder osv. Jeg har jobbet litt med dyrekommunikasjon og søk etter dyr/personer/gjenstander. Jeg har pleid å være flink til å se kjønn, men det kan jo være flaks også :) Det blir jo stort sett enten gutt eller jente! :D Jeg bruker også tarotkort og andre kort innimellom, men det er mest for å bekrefte det jeg allerede senser. Eventuelt hvis det er en person jeg har vanskelig for å komme inn på.

Jeg er litt rusten nå, så jeg trenger prøvekaniner.

 

Husk: Gi meg SÅ LITE informasjon som mulig!! Jo mindre jeg vet, jo enklere blir det for meg å bruke BARE intuisjonen. Hvis jeg vet for mye, kobler jeg fort inn fantasien i stedet, og da blir det jo bare tull :) Det er mange som spør meg om jeg trenger fødselsdato, navn eller lignende, men det er ikke alltid nødvendig. Et navn er bedre enn dato for meg, men jeg kan også koble meg på nicket ditt. Jeg ser derfor ikke på Anonyme.

 

Av etiske grunner leser jeg ikke andre personer enn den personen som ber om å bli lest. Jeg kan ta kontakt med avdøde. Dersom den avdøde ikke ønsker å bli lest, vil jeg ikke få kontakt. Så enkelt er det :)

 

Noen som melder seg som prøvekanin? :)

Jeg vil gjerne at du skal spå meg også...har ingen konkrete spørsmål.

Jeg er født 01.12.87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Se gjerne på meg også hvis du orker.

Blir det et barn til på meg, ev kjønn i så fall?

Født: 9/1-74

Hei kjære deg

 

Jeg føler at du kan få et barn til hvis dere ønsker det. Det er ikke noe i veien for at du skal få et barn til, føler jeg. Dere må bare sette igang :) Føler jente på deg. Mye jentevibber rundt deg. Har du to jenter fra før av? Tenker rundt mars/april neste år. Masse lykke til - og hold meg gjerne oppdatert! :)

 

Hei igjen.

 

Tusen takk for svar. Jeg har bare en jente fra før, men i tilegg har jeg to gutter. Kanskje neste blir en jente da, hvis vi er så heldige at det blir fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)
Det blir spennende å høre! Ønsker du å få vite kjønnet på ul, eller venter du til babyen kommer? Det som kan være, er at jeg fanger opp din jente-følelse i stedet for å få inn det virkelige kjønnet. Du må oppdatere meg når du vet noe! Det var i alle fall i januar/februar :) Tror ikke det blir så tidlig som 17. januar, men kan være 7. februar kanskje?

Vi vil gjerne vite kjønn på ul.

Oppdatering skal bli! :-)

 

Er det lenge til du skal på ul.? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Hei Sanna31 :) Lurer på om du ser en eller to i magen min, om alt går bra med graviditeten denne gangen:)? Hvis du trenge mere info gi en lyd :)

Hei :) Jeg fikk litt lyst til å si at du får to. Gutt og jente. Kan jeg spørre om du har fått pergo el. annet for å bli gravid? Føler at det har vært litt "hjelp" denne gangen. Jeg ser at alt går fint, men at det blir et litt tungt svangerskap for kroppen din. Pass på deg selv og lytt til kroppens signaler! :) Masse lykke til! Du må holde meg oppdatert når du har vært på ul! Spennende! :)

 

Tusen takk Sanna31 for at du tok deg tid å se på meg :) Jeg har 5 ivf/icsi forsøk bak meg, dette er det 6. Fikk satt inn 2 egg, så det kan absolutt være to :D Gravid er jeg ihvertfall, positiv CB digital i dag :D Har hatt 5 SA/kjemiske så håper på det beste denne gangen. Har alltid hatt en følelse av tvillinger og at svangerskapet ikke blir lett, skal gjøre alt for å ta vare på spiren(e) i magen :) Skal holde deg oppdatert. Tusen takk igjen, dette gir meg håp <3

 

Hei :) Jeg mente ikke å gjøre deg bekymret med å si at det blir et tungt svangerskap, altså. Det kan også hende jeg fanget opp dine tanker rundt dette. Fikk bare følelsen av at du må være flink til å ta vare på deg selv oppi alt. Krysser fingrene for at det går bra nå!! Føler ikke at du mister denne gangen.

 

Nei ble ikke beskymret for svangerskap, jeg er så klar som jeg kan bli og skal klare de utfordringene som eventuelt måtte komme;D Men er veldig beskymret for å miste igjen... Prøver å holde meg positiv, men går litt opp og ned. Du gir meg ihvertfall godfølelsen med det du skriver :) Tusen takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Har termin i midten av juli og lurer på om du kan se noe om når d skjer? Om fødselen går greit? Evt andre ting du får opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MamsMø

 

 

 

 

 

 

Jeg vil gjerne!

 

Lurer på om jeg har gutt eller jente i magen?

En baby? ...eller fler?

Ca når føder jeg?

Hei

 

Jeg føler jente på deg. Tror det er en baby. Jeg vet ikke når du har termin, men kan det være i januar/februar? Får opp tallet 17.

Takk! Da blir det spennende :) føler jente selv også. Har termin 3/2 foreløpig, så det stemmer bra! Håper ikke jeg går helt til den 17... kanskje 17/1 :-)
Det blir spennende å høre! Ønsker du å få vite kjønnet på ul, eller venter du til babyen kommer? Det som kan være, er at jeg fanger opp din jente-følelse i stedet for å få inn det virkelige kjønnet. Du må oppdatere meg når du vet noe! Det var i alle fall i januar/februar :) Tror ikke det blir så tidlig som 17. januar, men kan være 7. februar kanskje?
Vi vil gjerne vite kjønn på ul.

Oppdatering skal bli! :-)

Er det lenge til du skal på ul.? :)
Oul 6/9 så det er en stund til...

Går å venter på innkalling til tidlig ul, men da er det vel ikke så store sjanser for å få vite kjønn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Hei Sanna31 :) Lurer på om du ser en eller to i magen min, om alt går bra med graviditeten denne gangen:)? Hvis du trenge mere info gi en lyd :)

Hei :) Jeg fikk litt lyst til å si at du får to. Gutt og jente. Kan jeg spørre om du har fått pergo el. annet for å bli gravid? Føler at det har vært litt "hjelp" denne gangen. Jeg ser at alt går fint, men at det blir et litt tungt svangerskap for kroppen din. Pass på deg selv og lytt til kroppens signaler! :) Masse lykke til! Du må holde meg oppdatert når du har vært på ul! Spennende! :)

 

Tusen takk Sanna31 for at du tok deg tid å se på meg :) Jeg har 5 ivf/icsi forsøk bak meg, dette er det 6. Fikk satt inn 2 egg, så det kan absolutt være to :D Gravid er jeg ihvertfall, positiv CB digital i dag :D Har hatt 5 SA/kjemiske så håper på det beste denne gangen. Har alltid hatt en følelse av tvillinger og at svangerskapet ikke blir lett, skal gjøre alt for å ta vare på spiren(e) i magen :) Skal holde deg oppdatert. Tusen takk igjen, dette gir meg håp <3

 

Hei :) Jeg mente ikke å gjøre deg bekymret med å si at det blir et tungt svangerskap, altså. Det kan også hende jeg fanget opp dine tanker rundt dette. Fikk bare følelsen av at du må være flink til å ta vare på deg selv oppi alt. Krysser fingrene for at det går bra nå!! Føler ikke at du mister denne gangen.

 

Nei ble ikke beskymret for svangerskap, jeg er så klar som jeg kan bli og skal klare de utfordringene som eventuelt måtte komme;D Men er veldig beskymret for å miste igjen... Prøver å holde meg positiv, men går litt opp og ned. Du gir meg ihvertfall godfølelsen med det du skriver :) Tusen takk!

 

Skal sende deg alt jeg kan av positiv energi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ser du når fødsel skjer ?

synnøve :-)

Hei

 

Jeg fikk følelsen av at det ikke er så lenge til. Kan det stemme? Har du termin i juli? Får opp et 4-tall. Får også opp et 7-tall. Kan det være 4. juli?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...