Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Helt sykt... Voldtatt på offentlig sted midt på dagen. Føler meg mer og mer utrygg, men det er vel slik Stoltenberg vil ha det. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Voldtatt-av-flere-personer-2920108.html#.UcWp8CeEz Anonymous poster hash: 59df6...7ee
Sølvpanter Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Ja, jeg reagerte også kraftig på denne saken. Gruppevoldtekt midt på dagen midt i byen...hvordan i alle dager er det overhode mulig? Kommer jo knapt nok til å tørre å gå alene ute lenger jeg nå når det ikke en gang er trygt nok på dagtid en gang Stakkars kvinne...håper hun får god hjelp og støtte!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Grusomt! Stakkars dame!! Sykt at dette i det hele tatt skjer! Huff, verden blir bare verre og verre Men hva hadde dette med Stoltenberg å gjøre? Fordi han "lar" utlendinger få bo i Norge? Håper virkelig ikke det var det du mente, hi! For om vi nekter utlendinger å få bo i her så vil aldri en kvinne bli voldtatt i Norge ever again? For nordmenn voldtar jo ikke............................... Hvorfor skylde på politikere, tror du de ønsker at ting som dette skal skje? Hilsen Høyre-kvinne Anonymous poster hash: c5800...317
Trimsi Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Helt sykt... Voldtatt på offentlig sted midt på dagen. Føler meg mer og mer utrygg, men det er vel slik Stoltenberg vil ha det. http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Voldtatt-av-flere-personer-2920108.html#.UcWp8CeEz Anonymous poster hash: 59df6...7ee Grusom sak! Man kan dessverre ikk føle seg helt trygg når man går alene offentlig. spesielt i parker og folketomme områder Men å dra inn at Stoltenberg vil dette blir da bare patetisk og en hån mod disse kvinnene... Kom heller med kosntruktive ideer og forebyggelne tiltak!!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Ja, Stoltenberg har pleid å oppfordre til slik oppførsel når han holder taler Det er mye en skal få skylda for! Anonymous poster hash: e7fd1...7ce
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Med ukritisk asylpolitikk, åpne asylmottak og lite krav til innvandrere vil jeg si at det er Stoltenberg og regjering som er skyld i disse tragediene ja! Stakkars, stakkars kvinner. Helt grusomt. Man kan ikke sammenligne voldelig gjengvoldekt med den type voldtekt som skjer mellom de som kjenner hverandre, og dette sier jeg selv om jeg ble voldtatt av kjæresten min! Det er den typen som er utbredt i Norge, ikke overfallsvoldtekt! Anonymous poster hash: 59df6...7ee
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 ¨Jeg er selv utlending og mener bestemt at utlendinger som har voldtatt, drept og mishandlet noen her i Norge skal sendes tilbake til hjemlandet. At de får "umenneskelig" straff der? Javel, det burde de ha tenkt på før de begikk disse handlingene. Her i Norge hvis du voldtar noen så får du smekk på lanken i form av 9 mnd i fengsel og så er du ute av fengselet og kan fortsette å voldta igjen. Nice. Anonymous poster hash: e825c...2bb
trekkoppfugl Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Stedet grufullheten skjedde ligger ved en park som er bergens svar på "plata" i oslo. Kanskje greit å få med...
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Stedet grufullheten skjedde ligger ved en park som er bergens svar på "plata" i oslo. Kanskje greit å få med... Jeg bor i Bergen, og kan ikke si jeg kjenner meg igjen i det du sier. Uansett så skal en kvinne kunne gå hvor som helst og når som helst uten å bli voldtatt. Eller mener du at hun ba om det selv, for at hun gikk i et "belastet område"? Er det poenget med kommentaren din? Usmakelig! Anonymous poster hash: 59df6...7ee
smurfis Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Stedet grufullheten skjedde ligger ved en park som er bergens svar på "plata" i oslo. Kanskje greit å få med... Nå er det ikke akkurat utrygt å gå på "plata" kl 15 på dagen da.
Katteskinnet Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Stedet grufullheten skjedde ligger ved en park som er bergens svar på "plata" i oslo. Kanskje greit å få med... Åja, men da er det jo greit...
trekkoppfugl Skrevet 23. juni 2013 #12 Skrevet 23. juni 2013 Poenget med å poengtere at nygårdsparken/marineholmen er et belastet område var overhodet ikke at hun ikke burde gått der, jeg går der for å komme til barnehagen. Poenget var at utlendingene kanskje ikke var "vanlige" utlendinger, det har kommet rrem mange syn på hva utlendinger liker åvfordrive tiden sin med i disse trådene. Av typen vanligvis er det utlendinger som begår gjengvoldtekt. Gjengvoldtekt er ikke vanlig.Heldigvis.det er like forferdelig uansett hvor gjerningsmennene kommer fra. Forrige gjengvoldtekt i bergen (i media) ble begått av unge norske menn
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #13 Skrevet 23. juni 2013 Poenget med å poengtere at nygårdsparken/marineholmen er et belastet område var overhodet ikke at hun ikke burde gått der, jeg går der for å komme til barnehagen. Poenget var at utlendingene kanskje ikke var "vanlige" utlendinger, det har kommet rrem mange syn på hva utlendinger liker åvfordrive tiden sin med i disse trådene. Av typen vanligvis er det utlendinger som begår gjengvoldtekt. Gjengvoldtekt er ikke vanlig.Heldigvis.det er like forferdelig uansett hvor gjerningsmennene kommer fra. Forrige gjengvoldtekt i bergen (i media) ble begått av unge norske menn Å herrefred, hold de meningene dine for deg selv. Henger ikke på greip. Anonymous poster hash: 59df6...7ee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #14 Skrevet 23. juni 2013 Sist noen ble gjengvoldtatt i Bergen var dt av to norske studenter ved teateret. Forferdelig sak, men enda er det ikke konkludert med noe som helst. Anonymous poster hash: 9e2e4...cc5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #15 Skrevet 23. juni 2013 Sist noen ble gjengvoldtatt i Bergen var dt av to norske studenter ved teateret. Forferdelig sak, men enda er det ikke konkludert med noe som helst. Anonymous poster hash: 9e2e4...cc5 Man kan derimot konkludere at innvandrere er overrepresentert, uansett hvor lite du liker det. Anonymous poster hash: 59df6...7ee
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #16 Skrevet 23. juni 2013 Poenget med å poengtere at nygårdsparken/marineholmen er et belastet område var overhodet ikke at hun ikke burde gått der, jeg går der for å komme til barnehagen. Poenget var at utlendingene kanskje ikke var "vanlige" utlendinger, det har kommet rrem mange syn på hva utlendinger liker åvfordrive tiden sin med i disse trådene. Av typen vanligvis er det utlendinger som begår gjengvoldtekt. Gjengvoldtekt er ikke vanlig.Heldigvis.det er like forferdelig uansett hvor gjerningsmennene kommer fra. Forrige gjengvoldtekt i bergen (i media) ble begått av unge norske menn Bare de som deltok i gruppevoldtekten, kan klandres for gruppevoldtekten. Noe annet blir helt søkt. Anonymous poster hash: b99a7...bfe
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #17 Skrevet 23. juni 2013 Sist noen ble gjengvoldtatt i Bergen var dt av to norske studenter ved teateret. Forferdelig sak, men enda er det ikke konkludert med noe som helst. Anonymous poster hash: 9e2e4...cc5 Man kan derimot konkludere at innvandrere er overrepresentert, uansett hvor lite du liker det. Anonymous poster hash: 59df6...7ee Derimot? Jeg er klar over at innvandrere er overrepresentert i slike saker, liker det ikke fordi jeg synes voldtekt i alle former er noe svineri. Denne saken er veldig spesiell, blir ikke overasket om det kommer nye opplysninger. Anonymous poster hash: 9e2e4...cc5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå