Gå til innhold

E-sigarett

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne som har prøvd det?

Eneste jeg har prøvd er mildere røyk, men da blir det bare mer røyking og irritasjon. ;-)

Er det bare nikotin i de?

Anonymous poster hash: af2f8...2ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stod eit skriv om det for ei stund tilbake at du kan like godt røyke med det du har i dag.

Anonymous poster hash: 8d099...0f5

Skrevet

Jeg kan absolutt anbefale e-sigarett. Jeg fikk meg min første e-sigarett den 23. April, og jeg kuttet umiddelbart ned røykebehovet fra ca. 30 sigaretter om dagen til under 5 sigaretter for dagen. den 1. Juni sluttet jeg helt å røyke.

Det er ikke alle e-sigaretter som er nikotin i, men jeg har brukt med nikotin for å få bukt med "nikotinsuget".

Jeg har spart veldig mye både helsemessig og økonomisk :).

Anonymous poster hash: d6d2b...f1c
Skrevet

Jeg kjenner flere som har prøvd det. Hun ene sluttet helt å røyke etter to måneder, og syntes det var veldig effektivt. En annen syntes ikke det funket noe særlig. De andre jeg kjenner bruker fremdeles e-sigaretter, og synes de får bukt med røykesuget. Om de kommer til å slutte med den typen sigarett etterhvert vet jeg ikke, men de er ganske bestemte på å ikke røyke vanlige sigaretter igjen.

Jeg vil si det er verdt et forsøk, om du skulle klare å slutte, tenk hvor mye du får igjen for det? Både helsemessig og økonomisk. 

Anonymous poster hash: 101e5...571
Skrevet

Det som dog kan være vanskelig å forstå er alle reglene og lovligheten av e-sigaretter. Salg av e-sigaretter er lovlig i norge, men salg av nikotin er strengt forbudt. Derfor selger ikke de norske aktørene nikotinholdig væske. Men det er helt lovlig å kjøpe til personlig bruk fra f.eks England. Jeg har kjøpt min e-sigarett på norvap.no og så må jeg kjøpe nikotinvæske fra liberty-flights.co.uk fra england. Håpløst regelverk som vanskeliggjør innkjøp :(.

Skrevet

Kan man røyke e sigaretter uten nikotin om man er gravid?

Anonymous poster hash: f036b...d36

Skrevet

Jeg ville ikke gjort det. Såvidt jeg vet er det ingen forskning som sier at "e-væske" uten nikotin er farlig, men heller ingen forskning som sier at den er helt ufarlig.

Det ville nok gått fint, men "better safe than sorry" :)

• 2 år senere...
Skrevet

Har prøvd og liker det :) Gjør det mye lettere å slutte å røyke, synes jeg. 

Kjekt å kunne bruke de innendørs også. Jeg bestiller herfra og har dem i posten etter 2-3 dager. 

Er mye forskning som tyder på at e-sigaretter er et langt mindre skadelig alternativ enn vanlig røyk, og det er godt nok for meg. 

Anonymous poster hash: c17e6...e50
  • 5 uker senere...
Skrevet

www.modernedrag.no

dette er en meget god nettbutikk fra et Norsk selskap med lager i Norge.

Skrevet

Kjæresten har sluttet å røyke med e-sigg, fantastisk! Så utrolig deilig å slippe røyklukten, og å bekymre meg for prematur lungekreft og slag. (Såfremt e-sigg er trygt da)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...