Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Er det noen her inne som har prøvd det? Eneste jeg har prøvd er mildere røyk, men da blir det bare mer røyking og irritasjon. ;-) Er det bare nikotin i de? Anonymous poster hash: af2f8...2ca
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Stod eit skriv om det for ei stund tilbake at du kan like godt røyke med det du har i dag. Anonymous poster hash: 8d099...0f5
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #3 Skrevet 23. juni 2013 Jeg kan absolutt anbefale e-sigarett. Jeg fikk meg min første e-sigarett den 23. April, og jeg kuttet umiddelbart ned røykebehovet fra ca. 30 sigaretter om dagen til under 5 sigaretter for dagen. den 1. Juni sluttet jeg helt å røyke. Det er ikke alle e-sigaretter som er nikotin i, men jeg har brukt med nikotin for å få bukt med "nikotinsuget". Jeg har spart veldig mye både helsemessig og økonomisk . Anonymous poster hash: d6d2b...f1c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg kjenner flere som har prøvd det. Hun ene sluttet helt å røyke etter to måneder, og syntes det var veldig effektivt. En annen syntes ikke det funket noe særlig. De andre jeg kjenner bruker fremdeles e-sigaretter, og synes de får bukt med røykesuget. Om de kommer til å slutte med den typen sigarett etterhvert vet jeg ikke, men de er ganske bestemte på å ikke røyke vanlige sigaretter igjen.Jeg vil si det er verdt et forsøk, om du skulle klare å slutte, tenk hvor mye du får igjen for det? Både helsemessig og økonomisk. Anonymous poster hash: 101e5...571
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #5 Skrevet 23. juni 2013 Det som dog kan være vanskelig å forstå er alle reglene og lovligheten av e-sigaretter. Salg av e-sigaretter er lovlig i norge, men salg av nikotin er strengt forbudt. Derfor selger ikke de norske aktørene nikotinholdig væske. Men det er helt lovlig å kjøpe til personlig bruk fra f.eks England. Jeg har kjøpt min e-sigarett på norvap.no og så må jeg kjøpe nikotinvæske fra liberty-flights.co.uk fra england. Håpløst regelverk som vanskeliggjør innkjøp . Anonymous poster hash: d6d2b...f1c
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Kan man røyke e sigaretter uten nikotin om man er gravid? Anonymous poster hash: f036b...d36
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #7 Skrevet 23. juni 2013 Jeg ville ikke gjort det. Såvidt jeg vet er det ingen forskning som sier at "e-væske" uten nikotin er farlig, men heller ingen forskning som sier at den er helt ufarlig. Det ville nok gått fint, men "better safe than sorry" Anonymous poster hash: d6d2b...f1c
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2016 #8 Skrevet 2. mars 2016 Har prøvd og liker det Gjør det mye lettere å slutte å røyke, synes jeg. Kjekt å kunne bruke de innendørs også. Jeg bestiller herfra og har dem i posten etter 2-3 dager. Er mye forskning som tyder på at e-sigaretter er et langt mindre skadelig alternativ enn vanlig røyk, og det er godt nok for meg. Anonymous poster hash: c17e6...e50
kimmoen88 Skrevet 1. april 2016 #9 Skrevet 1. april 2016 www.modernedrag.no dette er en meget god nettbutikk fra et Norsk selskap med lager i Norge.
Ylva og Mathilde Skrevet 1. april 2016 #10 Skrevet 1. april 2016 Kjæresten har sluttet å røyke med e-sigg, fantastisk! Så utrolig deilig å slippe røyklukten, og å bekymre meg for prematur lungekreft og slag. (Såfremt e-sigg er trygt da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå