Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Når man sier at det væsker fra brystet, mener man da av seg selv eller når man klemmer på det? Og hvor mye er væsking? Er det snakk om et par dråper eller at det siver ut større mengder? Anonymous poster hash: 4e85e...70b
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Spørs vell om man ammer eller ikke.. smerte er ikke normalt uansett, men litt ubehag i brystmuskelen kan jo komme av trening, eller noen form for overbelastning.. hvis du ammer kan brystet lekke og det kan gjøre vondt ved brystspreng. Ta kontakt med legen til uka, så er du sikker :-( Anonymous poster hash: de77c...61a
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Skulle være et :-) på slutten Anonymous poster hash: de77c...61a
Anonym bruker Skrevet 23. juni 2013 #4 Skrevet 23. juni 2013 Jeg er ikke gravid og jeg har ikke ammet på noen år, så jeg lurer veldig på hva dette kommer av. Jeg har vært hos legen og har blitt henvist videre. Men legen sa at h*n trodde det ikke var farlig. Hva sjekker de under brystdiagnostikk? Ikke mammografi? Anonymous poster hash: 4e85e...70b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå