Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Pga. litt kompliserte familieforhold har barnet mitt aldri blitt ordentlig kjent med sin morfar og onkler på den siden. De har jo så klart møttes, men morfaren har aldri passet hn eller noe. Barnet er snart 2 år. Det er ikke pga. noen konflikter eller noe alvorlig, kun dårlig kontakt. Idag kom morfaren og ene onkelen til barnet mitt og tok meg barnet mitt på tur. De gikk på marked og barneshow og kom hjem igjen strålende fornøyde alle sammen og de hadde kosa seg så mye Var så deilig å se barnet mitt sammen med morfaren sin og det varma skikkelig å vite at de hadde kosa seg så mye sammen! Nå gleder jeg meg til morfaren skal passe barnet mitt en annen gang Anonymous poster hash: 15a3b...afc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Det var faktisk rørende å lese:) Så fint at barn kan ha en samlende effekt på en familie. (Men.. morfaren og barnets onkel..? Blir ikke det din far og din bror, eller..? Bare litt nysgjerrig på ordvalgene:) Anonymous poster hash: 13380...4f0
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Joda, bare jeg som ordla meg litt rart. Morfar og onkel er jo så klart min far og min yngre bror Anonymous poster hash: 15a3b...afc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Skulle ønske mitt barn hadde en sånn morfar! Nyt det Anonymous poster hash: db7fc...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå