Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Min mor ønsker seg penger, fordi hun skal kjøpe en sykkel (elektrisk) for å sykle frem og tilbake til jobb. Men vi skal kjøpe en liten ting utenom fra ungene, og jeg lurte på å jøpe sykkeljakke (gul) og sykkelhansker fra mine barn. Er det en ok gave å gi til en 60 åring som har alt ? Pynteting, parfyme etc bryr hun seg ikke om, og klær er un sær på. Gavekort blir kjedelig i og med at hun får penger fra oss fra før. Anonymous poster hash: b5b0d...ff9
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 kanskje en korg med litt god mat og ting som barna har laget (tegning, osv)? På hobby butikker selger de kopper som man kan tegne på uten at den går av når du vasker... vi fikk sånne av barnehagen... Anonymous poster hash: f2971...b5e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Synes sykkel tilbehør var en strålende gave ettersom hun ønsker seg sykkel og får penger i gave Vil bare supplere med: Sykkelpumpe sykkelflaske/flaskeholder sykkelveske sykkellås Om hun mangler noe av dette ville jeg gått for noe av dette fremfor jakken siden du sier hun er sær på klær Gratulerer til jubilanten! Anonymous poster hash: 8acf3...27e
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 kanskje en korg med litt god mat og ting som barna har laget (tegning, osv)? På hobby butikker selger de kopper som man kan tegne på uten at den går av når du vasker... vi fikk sånne av barnehagen... Anonymous poster hash: f2971...b5e Vi fikk slike kopper av et vennepar med noen kruseduller tegnet av barnet deres. Dritkjip gave.. Kanskje morsomst for mor og far? Anonymous poster hash: e1c68...888
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå