Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Er jeg en skikkelig dårlig mor om jeg sier jeg ikke ønsker nabobarn hjemme/inne i hagen vår HVER DAG ? Ungene er 4-5 år. De ringer på døra og spør om leke med gutten vår, de går da "hjem til seg", men etter 2 min så er de tilbake i vår hage, og siden de er såpass "små" krever det jo tilsyn innimellom, og helt ærlig så er det deilig å kunne sette seg ut etter endt arbdag uten "full fart" hver dag... Burde sikkert ikke hatt unger er det vel flere som kommer til å si, men, foreldre trenger også ei pause, eller er det feil ? Anonymous poster hash: 54e0f...05c Anonymous poster hash: 04c4b...4fc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Nei, du er ikke dårlig mor! Selv om jeg elsker at barna mine har venner og er populære, så orker heller ikke jeg besøk hver dag. Barna i gata har en tendens til å ende opp her. Jeg har begynt å "jage" dem ut. Har tre barn på 2, 4 og 7. Noen dager orker jeg bare ikke flere barn enn strengt tatt nødvendig. Anonymous poster hash: 31525...eba
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Føler meg bare så kjip om jeg må "jage" dem ut...hehe Hi Anonymous poster hash: 04c4b...4fc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Jeg synes kanskje du er litt kjip om de ikke får være i hagen engang. Jeg ønsker heller ikke lassevis med unger inne hver dag (de roter jo bare!) men synes ikke jeg kan jage dem ut av hagen.. De flyr jo snart videre til neste hage, gjør de ikke? Anonymous poster hash: ab70c...9aa
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Poenget mitt er jo at de er i vår hage HELE TIDEN ! Til tross for at lekeplassen hvor mange av de andre vennene bor ligger rett over veien for oss. Enkelte er ikke fylt 4 år engang og det krever tilsyn innemellom. Derfor hadde det vært veldig greit å få en "fridag" fra ansvaret med å passe på... Hi Anonymous poster hash: 04c4b...4fc
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Da jeg leste overskriften trodde jeg du mente dine egne barn, og ble litt forundret, tenkte depresjon, at du var utslitt osv. Men når det gjelder ANDRES barn, nei da høres det ganske så normalt ut. Anonymous poster hash: 65315...f88
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Mente andre sine barn altså...hehe... Hi Anonymous poster hash: 04c4b...4fc
Gjest Sekretøsa Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Helt enig med deg. Frem til igår har vi hatt kanskje 1-2 ettermiddager uten planer i uka, og de orker jeg ikke fylle med å være barnevakt. Har mer enn nok med å passe mine egne i den tilstanden her
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Noen dager sier meg og min mann før vi farter ut av døren på morran at denne dagen er det bare vi som bor i huset som skal være her. Ingen på besøk eller noen som skal på besøk. Ungene syns dette er litt deilig faktisk, litt tid sammen bare oss slik at vi kan finne på noe sammen. Om det bare er å sløve i sofaen, spille brettspill, ordne i hagen eller finne på noe helt annet er det samme. Men da vet ungene det fra start slik at blir det spørsmål i barnehagen eller på skolen så vet de det og da slipper de og vi mer mas om slikt. Men vi er ikke spesielt strenge, for dukker det opp noe så er det helt greit. Men det at ungene vet at noen dager så vil vi roe oss ned bare som familie er godt. Anonymous poster hash: 956fe...122
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå