LittLykkelig Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 .. er når du ser at barnet ditt har fått venner! Min treåring har velkomstkomite hver gang han kommer i barnehagen. Han gleder seg hver dag til å møte vennene sine og leker fra han kommer til han drar. Her om dagen sa han "han *navnet sitt* leke med *4 barns navn*. Æ får mange klemma i barnehagen". Da varmet det godt i hjertet ja Når han kommer om morgenen stiller han seg selvsikkert i døråpningen og roper "overraskelse!" For så å bli møtt med glade barn. Det er så ubeskrivelig godt å se at barnet klarer seg bra sosialt og har det knall i barnehagen. Som førskolelærer tror jeg det er vår viktigste jobb som fagfolk og som foreldre, å lære barna våre sosial kompetanse
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Ja, enig!!! Eldstemannen her har alltid vært av den forsiktige typen. Han var veldig populær i bhg og hadde mange venner, og veldig populær blant jentene. Men vi bodde ikke i nærheten av noen. I gata var det mange barn, men han turte ikke ta kontakt med noen av dem. Det var litt sårt for meg, og jeg var redd for hvordan det skulle gå på skolen, hvor han ikke kjente noen. Nå er førsteklasse over, og han har fått mange nye venner. De leker mwd hverandre på skolen og sykler til hverandre i fritiden. Han er veldig populær i klassen og "alle" jentene er forelska. Finner stadig vekk kjærlighetsbrev og -tegninger i sekken hans. Så ja, jeg forstår så veldig godt hva du mener! :-) Anonymous poster hash: c1ab9...8c3
BareMas Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Her er jenta bare et år, men hver dag når jeg leverer i barnehagen så spretter ett par av ungene på hennes avdeling opp og roper "*** er her!! Se, nå kommer ***!!" Også ungene på storbarn setter pris på at barnet mitt kommer i barnehagen, leker og passer på henne. Det varmer veldig ett manageren å se at ungen ikke bare trives selv i barnehagen, men også at de andre barna tar godt vare på henne og viser så stor glede ved å ha henne som en del av sin hverdag
LittLykkelig Skrevet 22. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2013 Her er jenta bare et år, men hver dag når jeg leverer i barnehagen så spretter ett par av ungene på hennes avdeling opp og roper "*** er her!! Se, nå kommer ***!!" Også ungene på storbarn setter pris på at barnet mitt kommer i barnehagen, leker og passer på henne. Det varmer veldig ett manageren å se at ungen ikke bare trives selv i barnehagen, men også at de andre barna tar godt vare på henne og viser så stor glede ved å ha henne som en del av sin hverdag Liker at du kaller deg for "manageren" ;P
BareMas Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Her er jenta bare et år, men hver dag når jeg leverer i barnehagen så spretter ett par av ungene på hennes avdeling opp og roper "*** er her!! Se, nå kommer ***!!" Også ungene på storbarn setter pris på at barnet mitt kommer i barnehagen, leker og passer på henne. Det varmer veldig ett manageren å se at ungen ikke bare trives selv i barnehagen, men også at de andre barna tar godt vare på henne og viser så stor glede ved å ha henne som en del av sin hverdag Liker at du kaller deg for "manageren" ;PDet var da en svært så viktig tittel jeg gir mammarollen min autokorrekt vettu
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå