Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #1 Skrevet 22. juni 2013 Min samboer og jeg har vært sammen i 6 år. De første årene hadde vi sex flere ganger om dagen, noe som etterhvert dabbet ned til en gang om dagen. Så en gang i uka og nå tre ganger i ÅRET! Hva er det som skjer? Hun er ikke interessert i meg i det hele tatt. Sitter kun med mobilen og surfer. Det går ikke en dag uten at jeg prøver meg. Men hun avviser alltid. Jeg mener sex er veldig viktig i et forhold og jeg føler meg veldig stygg og ekkel når jeg blir avvist. Hun har de siste tre årene sagt at hun ikke elsker meg og ja hun minner meg på dette hver uke. Dette sliter veldig på meg. Hvorfor er hun sammen med meg, hvis hun ikke elsker meg? Plutselig en dag (1-2 ganger i året ) kan hun si at hun elsker meg. Da blir jeg utrolig glad. Men det varer som regel bare noen timer. Den siste tiden, har hun vært ute og festet nesten hver helg. Drar på nachspiel med gutter og kommer ikke hjem før Kl. 5 om morningen. Det er ca. Da jeg står opp med jenta våres på 1 år. Syns hun fortjener å dra ut, men føler ikke at jeg får så mye tilbake. Hvordan kan jeg få henne til å tenne på meg igjen og få tilbake selvtilliten. Hun orker ikke ha sex, men å feste til langt på natt orker hun. Dette er veldig sårt for meg. Jeg vurderer sterkt å bryte ut av forholdet. Men jeg elsker henne så utrolig høyt, så jeg vet ikke om jeg klarer det. Det er begrenset hvor lenge kjerligheten kan leve, når man ikke blir elsket tilbake. Dette ble kanskje mye og rotete, men håper noen vil dele sine tanker Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #2 Skrevet 22. juni 2013 Obs! Det er jeg som er far i familien og skriver om mor HI Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #3 Skrevet 22. juni 2013 Det virker jo som du vil gjøre alt for henne og det er så godt å lese akkurat det! Men veldig trist at du føler det slik! Har dere snakket om hvordan du føler det? hvordan hun føler det? evt parterapi?? Gjør du ting for henne slik at hun føler seg sexy innimellom? Prøver du å forføre henne på en måte hun tenner på? Du kan legge opp til en liten sexy masasje en kveld? blomster? masse kjærtegn? gjøre noe hun setter pris på? Har liksom ikke erfart dette selv så det er så vanskelig å komme med råd, tenker bare på hva som hjelper meg når jeg skal bli litt kåt og vil ha nærhet hvis du skjønner Håper dere kommer dere på rett kjør igjen Klem Anonymous poster hash: 7ced1...fb2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #4 Skrevet 22. juni 2013 Der er godt å høre det, hun sier st jeg aldri gjør noe for henne. Har prøvd alt, men så fort hun aner at dette kan føre til sex, får hun fullstendig avsmak. Har også prøvd å spørre direkte om vi skal ha sex, gå i dusjen og lignende. Men da sier hun jeg er for direkte HI Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #5 Skrevet 22. juni 2013 Er hun glad i å trene? Kanskje dere kunne ha trent sammen? Det slipper ut masse endorfiner som kan føre til sex Har hun eller du evt begge gått opp litt i vekt? Kanskje hun ikke føler seg sexy lenger pga det? Kanskje dere trenger litt tid bort fra hus, hjem og barn? En natt eller to på hotell med litt spa? kan gjerne være i byen dere bor i/bor nært.. Bare ha tid til hverandre og ikke noen barn som tar tid og oppmerksomhet fra hverandre Anonymous poster hash: 7ced1...fb2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #6 Skrevet 22. juni 2013 Er hun glad i å trene? Kanskje dere kunne ha trent sammen? Det slipper ut masse endorfiner som kan føre til sex ;)Har hun eller du evt begge gått opp litt i vekt? Kanskje hun ikke føler seg sexy lenger pga det? Kanskje dere trenger litt tid bort fra hus, hjem og barn? En natt eller to på hotell med litt spa? kan gjerne være i byen dere bor i/bor nært.. Bare ha tid til hverandre og ikke noen barn som tar tid og oppmerksomhet fra hverandre Anonymous poster hash: 7ced1...fb2 Hun har ikke godt opp i vekt, vi er begge slanke. Det er ikke noe i veien med selvtilliten hennes, for P sau det sånn. Hver gang hun har vært på byen, skryter hun av alle guttene som prøvde seg på henne HI Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. juni 2013 #7 Skrevet 22. juni 2013 Hun har sagt i 3 år at hun ikke elsker deg, HVER UKE, og hun vil ikke ha sex med deg i det hele tatt? Ikke ofte jeg sier det, men hvorfor i all verden er du sammen med denne dama? Du MÅ ikke være sammen med noen som gjør deg dypt ulykkelig for barnas skyld. Hun ønsker ikke sex, elsker ikke deg og trykker deg ned psykisk ved å skryte av hvor mange som fant henne tagbar på byen. Unnskyld men denne kjerringa er ikke vært noe som helst, dropp hele dama.
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #8 Skrevet 22. juni 2013 Hun har sagt i 3 år at hun ikke elsker deg, HVER UKE, og hun vil ikke ha sex med deg i det hele tatt? Ikke ofte jeg sier det, men hvorfor i all verden er du sammen med denne dama? Du MÅ ikke være sammen med noen som gjør deg dypt ulykkelig for barnas skyld. Hun ønsker ikke sex, elsker ikke deg og trykker deg ned psykisk ved å skryte av hvor mange som fant henne tagbar på byen. Unnskyld men denne kjerringa er ikke vært noe som helst, dropp hele dama. Hun sier at hun ikke vil ha sex Pga. Graviditeten, men det er jo et år siden. Begynner å bli redd for at hun er utro. Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #9 Skrevet 22. juni 2013 Hun elsker deg ikke, men det du henger deg opp i er at hun ikke vil ha sex? Er det ikke litt verre at hun faktisk ikke elsker deg? Og er ikke det en mulig forklaring på at hun ikke vil ha sex...? Anonymous poster hash: 0d71a...e15
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #10 Skrevet 22. juni 2013 Hun elsker deg ikke, men det du henger deg opp i er at hun ikke vil ha sex? Er det ikke litt verre at hun faktisk ikke elsker deg? Og er ikke det en mulig forklaring på at hun ikke vil ha sex...? Anonymous poster hash: 0d71a...e15 Du har helt rett og jeg bare lurer meg selv fordi jeg innert inne ikke vil gå HI Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #11 Skrevet 22. juni 2013 Har hun begynt å jobbe? Er hun mye alene med ungen? Sover ungen om natta? Jeg kjenner meg litt igjen i hennes situasjon. Jeg var dødssliten det første året pga søvnmangel og mye nytt å sette seg inn i. I tillegg var mannen min mye ute og reiste i ukedagene og jeg satt helt alene med ungen. Det eneste jeg klarte var å sove, men det beste var når venner dro meg med på ting. Da hentet jeg ny energi på en helt ny måte!!! Det går seg nok til. Anonymous poster hash: ca37d...e10
LittLykkelig Skrevet 22. juni 2013 #12 Skrevet 22. juni 2013 Du burde jo strengt tatt stille et ultimatum; parterapi eller så går du. Hvis du henger rundt enda etter at hun har behandlet deg som dritt, kan du ikke ha mye selvrespekt igjen. Uten selvrespekt vil hun fortsette å ta deg for gitt. Om samboer sa han ikke elsket meg ville jeg gått på dagen. Du må sette grenser for deg selv. Om hun ikke vil jobbe for forholdet så har du det mye bedre uten henne. Men seriøst, grow a pair! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #13 Skrevet 22. juni 2013 Hun høres direkte slem og egoistisk ut. Du fortjener noe bedre, ei som elsker deg! Anonymous poster hash: e7e0b...93d
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #14 Skrevet 22. juni 2013 Har hun begynt å jobbe? Er hun mye alene med ungen? Sover ungen om natta? Jeg kjenner meg litt igjen i hennes situasjon. Jeg var dødssliten det første året pga søvnmangel og mye nytt å sette seg inn i. I tillegg var mannen min mye ute og reiste i ukedagene og jeg satt helt alene med ungen. Det eneste jeg klarte var å sove, men det beste var når venner dro meg med på ting. Da hentet jeg ny energi på en helt ny måte!!! Det går seg nok til.Anonymous poster hash: ca37d...e10 Hallo..? Har du lest det han skriver eller...? Hun har i tre år sagt at hun ikke elsker han. Hver uke!!! Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 Min samboer og jeg har vært sammen i 6 år. De første årene hadde vi sex flere ganger om dagen, noe som etterhvert dabbet ned til en gang om dagen. Så en gang i uka og nå tre ganger i ÅRET! Hva er det som skjer? Hun er ikke interessert i meg i det hele tatt. Sitter kun med mobilen og surfer. Det går ikke en dag uten at jeg prøver meg. Men hun avviser alltid. Jeg mener sex er veldig viktig i et forhold og jeg føler meg veldig stygg og ekkel når jeg blir avvist. Hun har de siste tre årene sagt at hun ikke elsker meg og ja hun minner meg på dette hver uke. Dette sliter veldig på meg. Hvorfor er hun sammen med meg, hvis hun ikke elsker meg? Plutselig en dag (1-2 ganger i året ) kan hun si at hun elsker meg. Da blir jeg utrolig glad. Men det varer som regel bare noen timer. Den siste tiden, har hun vært ute og festet nesten hver helg. Drar på nachspiel med gutter og kommer ikke hjem før Kl. 5 om morningen. Det er ca. Da jeg står opp med jenta våres på 1 år. Syns hun fortjener å dra ut, men føler ikke at jeg får så mye tilbake. Hvordan kan jeg få henne til å tenne på meg igjen og få tilbake selvtilliten. Hun orker ikke ha sex, men å feste til langt på natt orker hun. Dette er veldig sårt for meg. Jeg vurderer sterkt å bryte ut av forholdet. Men jeg elsker henne så utrolig høyt, så jeg vet ikke om jeg klarer det. Det er begrenset hvor lenge kjerligheten kan leve, når man ikke blir elsket tilbake. Dette ble kanskje mye og rotete, men håper noen vil dele sine tanker Anonymous poster hash: eaed4...7c5 I 3 år har hun sagt hun ikke elsker deg, men dere har likevel valgt å få barn sammen? Her tror jeg dere trenger profesjonell hjelp.. Ikke sexen som er problemet her, kompis.. Anonymous poster hash: baf25...1c2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #16 Skrevet 22. juni 2013 Når jeg sier at jeg vil ut av forholdet, sier hun at hun elsker meg. Hun et utrolig barnslig. HI Anonymous poster hash: eaed4...7c5
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #17 Skrevet 22. juni 2013 Når jeg sier at jeg vil ut av forholdet, sier hun at hun elsker meg. Hun et utrolig barnslig. HI Anonymous poster hash: eaed4...7c5 Hvor gamle er dere? Vet du, jeg syns du burde finne deg ett nytt sted for en periode, og se om det bedrer på humør og alt. Mulig du bør belage deg på å ta med barnet deres også, ikke lenge.. Men bare en ferie opp til dine foreldre eller noe på en langhelg.. Og si til henne at du trenger litt tid for å tenke på forholdet deres, si at du begynner å bli usikker på dere som et par og at du trenger noen dager vekk.. Ikke ta kontakt mens du er vekk og se om du nyter tiden for deg selv eller om dere kanskje får kjent litt på det å være fra hverandre? Evnt at dere to drar sammen vekk en helg og får noen til å passe på barnet. Ser du sier "Har prøvd alt, men så fort hun aner at dette kan føre til sex, får hun fullstendig avsmak." .. Har du vurdert å gjøre noe for henne som ikke SKAL føre til sex? At det ender med en massasje, at du tar på henne og lar det være med det. Ikke si noe som hinter til sex, men bare si til henne at hun er vakker, nydelig osv.. Har dere SNAKKET om problemet? Hva med å skrive et brev til henne der du sier at ting er vanskelig når du føler at hun ikke elsker deg lenger, at dere aldri har sex lenger, at du vil satse på forholdet, men at det virker som hun ikke vil fortsette, og bare skriv ned ALT! Anonymous poster hash: baf25...1c2
Gjest Lykkeliggift_ Skrevet 22. juni 2013 #18 Skrevet 22. juni 2013 Har hun begynt å jobbe? Er hun mye alene med ungen? Sover ungen om natta? Jeg kjenner meg litt igjen i hennes situasjon. Jeg var dødssliten det første året pga søvnmangel og mye nytt å sette seg inn i. I tillegg var mannen min mye ute og reiste i ukedagene og jeg satt helt alene med ungen. Det eneste jeg klarte var å sove, men det beste var når venner dro meg med på ting. Da hentet jeg ny energi på en helt ny måte!!! Det går seg nok til. Anonymous poster hash: ca37d...e10 Han sier at han har hørt "jeg elsker ikke deg" i 3 år. Siden ingen graviditeter varer i 3 år vil jeg tro at dette har ingenting med søvn å gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå