Gå til innhold

Trenger sexleketøytips

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har aldri eid dildo, vibratorer eller lignende. Men etter en tids tørke på sexfronten må jeg leke litt med meg selv. Jeg lurer litt på å kjøpe denne:

http://shop.erotikknett.no/Vibrator/Fun-Factory/G-ormen-4-Neon-Pink

Noen som har erfaring med den?

Burde jeg velge en rabbitvariant i stedet?

Andre råd?

Anonymous poster hash: 1f7f7...4c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med Lelo sine produkter.

Skikkelig kvalitet og de ser pene ut. Dessuten bråker de lite og er oppladbare

Anonymous poster hash: f3669...3e7

Skrevet

Takk for svar:-)

Hører gjerne flere erfaringer

Skrevet

Dytter litt jeg - kanskjejeg treffer bedre i forhold til tid på døgnet.

Skrevet

Hm, for det første, Lelo er bra det.

Men her kommer jo dine preferanser inn også, hva ønsker du å utforske/oppleve/få ut av leketøyet? Er det til bruk alene eller med partner?

Kan uansett anbefale extremerestraints.com

De har stort utvalg, gode priser og vil gjerne at "your first time should be good" og gir derfor rabatt til nye kjøpere :)

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil. Men utforske alene er i alle fall målet.

I utgangspunktet får jeg bare orgasme ved berøring av klitoris, men vet ikke om det er fordi sexpartnere ikke har funnet rett punkt.

Skrevet

Jeg er ikke helt sikker på hva jeg vil. Men utforske alene er i alle fall målet.

I utgangspunktet får jeg bare orgasme ved berøring av klitoris, men vet ikke om det er fordi sexpartnere ikke har funnet rett punkt.

Orgasme uten å berøre klitoris, eller ved kombinasjon er jo ingen lettoppnåelig greie, og kan være greit å utforske godt på egenhånd før man slipper løs mannfolk for å finne punktet (eller rett og slett bare finne rett fyr, dersom man er singel nok til å gjøre det :P)

For meg så klarer jeg ikke komme alene uten å stimulere klitoris, men med partner (som vet hva han skal treffe) trenger jeg ikke røre noe som helst.

Men det er dette med å være tisstrengt man i alle fall bør lære seg å kjenne (man er jo faktisk ikke det, men det kjennes virkelig sånn ut! Hehe)

På siden jeg anbefale over ligger det "rewiews" av de fleste produktene også, så du kan sjekke hva andre har syntes, om bruken, om kvaliteten, og det gir jo en ganske go pekepinn på hva du kan forvente :)

Lykke til med søk etter fine og morsomme leketøy!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...