Gå til innhold

35+ gravide


vindenn1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er en voksen forelder, 37 år og har nylig født en fin liten pike på sankthansaften :) hvor langt er du på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fins det andre "voksne" gravide? Kunne vært herlig å fått til en møtegruppe for oss..

Hei, fylte 36 år 27. juni og har termin i november. Holder til på Lillestrøm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fins det andre "voksne" gravide? Kunne vært herlig å fått til en møtegruppe for oss..

Hei, jeg er 36 år og gravid. Termin 6.nov. holder til i Lillestrøm. Hva med deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en voksen forelder, 37 år og har nylig født en fin liten pike på sankthansaften :) hvor langt er du på vei?

Hei:-) Gratulerer:-) Jeg har termin 6.nov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Jeg er en voksen forelder, 37 år og har nylig født en fin liten pike på sankthansaften :) hvor langt er du på vei?

Hei:-) Gratulerer:-) Jeg har termin 6.nov.

 

Hei! Takk for det :-) Hvordan er formen din? Jeg er nylig flyttet til Skedsmokorset bodde i Oslo før og kjenner ikke så mange her i nærområdet Jeg bor. Gratulerer med graviditeten! Håper alt står bra med deg og lille. Vet du om det blir gutt eller ei jente? er det ditt første barn? Jeg har 2 og den siste barnet mitt ble født i juni.

 

Ha en fin helg til deg og nyt det fine været :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Jeg er en voksen forelder, 37 år og har nylig født en fin liten pike på sankthansaften :) hvor langt er du på vei?

Hei:-) Gratulerer:-) Jeg har termin 6.nov.

 

Hei! Takk for det :-) Hvordan er formen din? Jeg er nylig flyttet til Skedsmokorset bodde i Oslo før og kjenner ikke så mange her i nærområdet Jeg bor. Gratulerer med graviditeten! Håper alt står bra med deg og lille. Vet du om det blir gutt eller ei jente? er det ditt første barn? Jeg har 2 og den siste barnet mitt ble født i juni.

 

Ha en fin helg til deg og nyt det fine været :-)

Hei, takk for det:-) Blir en gutt, har ei jente på 6 fra før. Du mågjere legge meg til på facebook om du er der, jeg heter Tonje Elisabeth Granholt. Ha en fin dag:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jeg er en voksen forelder, 37 år og har nylig født en fin liten pike på sankthansaften :) hvor langt er du på vei?

Hei:-) Gratulerer:-) Jeg har termin 6.nov.

 

Hei! Takk for det :-) Hvordan er formen din? Jeg er nylig flyttet til Skedsmokorset bodde i Oslo før og kjenner ikke så mange her i nærområdet Jeg bor. Gratulerer med graviditeten! Håper alt står bra med deg og lille. Vet du om det blir gutt eller ei jente? er det ditt første barn? Jeg har 2 og den siste barnet mitt ble født i juni.

 

Ha en fin helg til deg og nyt det fine været :-)

Hei, takk for det:-) Blir en gutt, har ei jente på 6 fra før. Du mågjere legge meg til på facebook om du er der, jeg heter Tonje Elisabeth Granholt. Ha en fin dag:-)

 

 

Ok Jeg legger deg på FB Jeg sender deg melding så du vet det at det er meg :-) Ha en fin dag videre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så er det iallefall to til her :) Jeg legger deg også til Tonje, hvis det er greit. Kanskje kan vi treffes, feks i Lillestrøm området?

Ja, bare legg meg til:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Annonse

Jeg er 39 og bor i Lillestrøm. Venter en jente. Har ei på 9 fra før:)

Hvor langt er du på vei? håper du har det bra og ikke så mye plager. Jeg har fått en liten pike i slutten av juni og nylig flyttet hit på Skedsmo. Kjenner ikke så mange som er voksne mødre så det er fint at det finnes en gruppe her inn på forum som har det. Lykke til videre og nyt tiden :-) God helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...