Gå til innhold

Slanking er gøy! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja faktisk! :D

Skal ned 20 kg, har i løpet av juni gått ned 4 kg. Og jeg elsker det :lol:

Spiser mindre og kuttet ut snop og brus helt bortsett fra en dag i uka. Kjøpte meg litt smågodt for å kose meg litt i kveld, men det var ikke godt! :o

Laget meg heller en smoothie.

Dette hadde jeg aldri trodd var mulig for bare noen uker siden! Sjokoladen og jeg har liksom alltid vært uatskillelig!

Virker som alle synes slanking er pyton, med sult og minkende motivasjon. Men det må da være flere enn meg som faktisk synes at det er gøy?! :)

Elsker å lage mat og synes det er veldig morsomt med ekstra utfordringer i forhold til å lage god og sunn mat i hverdagen! :)

Anonymous poster hash: 21d89...b1c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spesielt når man ser forandringen ;-) Det er sååå verdt det! Har selv gått ned over 20kg

Skrevet

Spesielt når man ser forandringen ;-) Det er sååå verdt det! Har selv gått ned over 20kg

Så flink du er! :D Har som mål å være kvitt det meste til jul. Har så lyst å pynte meg i en pen kjole som faktisk passer og ikke ser ut som en burka :P

HI

Skrevet

ja! Endelig får jeg det til også, og da er det kjempemoro! Spiser meg mett hver dag, spiser bare ikke så mye av gangen :)

Skrevet

Kan dere ikke gi meg "oppskriften" på hvordan dere gjør det da :). Hva spises og hvor mye ;)? Jeg er en av de som synes slanking er pyton, og trenger å gå ned minst 13kg.

Anonymous poster hash: 338e7...092

Skrevet

til brødmåltid spiser jeg bare en skive, og tar en ganske liten porsjon middag. Når jeg blir sulten spiser jeg igjen, men er heller ikke redd for å kunne gå sulten en halv times tid hvis det passer bedre. Drikker kaffe og vann, melk til brød.

Unngår all småspising av konfekt, is og andre fristelser. Spiser godteri i helga, så mye jeg har lyst på, men heller ikke mer. Blir veldig motivert av å se vekta går ned :)

Skrevet

Jeg har fulgt Grete Roede ;-) Aldri vært sulten

Skrevet

Frokost: et rundstykke eller 2 knekkebrød med skinke eller annet magert pålegg, agurk, tomat og te.

Kaffe og enda litt mer kaffe + litt kaffe :P

Lunsj: 2 knekkebrød og litt juice eller melk. Evt havregrynsgrøt, eggerøre eller bare en smoothie om jeg ikke er veldig sulten.

Middag: Fisk, kylling, kjøtt med myyye grønnsaker og/eller salat. Kuttet ut det meste av ris/potet og spiser bare en porsjon (i motsetning til 2-3 som tidligere)

Kvelds: 2 knekkebrød eller en skål müsli.

Spiser forskjellige typer knekkebrød så jeg ikke skal gå lei.

I tillegg spiser jeg frukt og grønnsaker til mellommåltid.

Hender jeg er sulten, men har innsett at jeg tåler det ;)

HI

Skrevet

Jeg klarer ikke grovbrød eller knekkebrød bortsett fra RugSprø sine, da hopper jeg heller over et måltid, noe so ikke er så heldig når jeg ammer. Skal ned ca 4-5 kilo men har ingen motivasjon overhode.

Anonymous poster hash: d7b2e...76f
Skrevet

Jeg klarer ikke grovbrød eller knekkebrød bortsett fra RugSprø sine, da hopper jeg heller over et måltid, noe so ikke er så heldig når jeg ammer. Skal ned ca 4-5 kilo men har ingen motivasjon overhode. Anonymous poster hash: d7b2e...76f

Du må jo ikke spise knekkebrød for å gå ned i vekt. Tror det er viktig at man spiser mat man faktisk liker. Heldigvis har jeg aldri vært glad i hamburgere, pølser osv. Og elsker salat. Var snopet som var vanskelig for meg. Men gikk bare noen dager så var suget borte.

Noen opplever å nå matchvekt først etter at de slutter med ammingen. Kan jo hende du er en av de :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...