Gå til innhold

Stor mage?? 24+0. Bilde*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes magen er gigasvær allerede... Har siste uka hatt sykt vondt oppunder ribbeina! Ekstremt tidlig synes jeg! Er babyen stor tror dere?

post-428970-0-09769300-1371847261_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

litt kanskje, men man har jo ofte vekstfaser da hvor man vokser mye også stopper det opp igjen.

legen min sa her om dagen at han ofte prøvde å gjette hvor langt folk var på vei men selv etter 30 års praksis var det nesten umulig for vi er så forskjellige=)

Skrevet

Har en del mindre mage enn deg og er 20 uker med nr 3 da.. Er det nr 1 hos deg? 

Jeg skjuler magen fint med en løs genser eller vid jakke.

Anonymous poster hash: 9915b...372
Skrevet

Ca som min, jeg er 21+3, hehe. Baby nr 3 da. Og jeg har lagt på meg 8 kg allerede (pga kvalme som ble bedre ved spising og inaktivitet en mnd pga blødninger.)

Anonymous poster hash: 7a7be...efe

Skrevet

Min mage er litt mindre enn din bare og jeg er 22 uker på vei. Føler meg enorm selv...

Anonymous poster hash: 9e38d...c04

Skrevet

Har ingen mulighet å skjule magen! Er min nr 6. :) Jeg ser ut nå som jeg gjorde i uke 30 med sistemann! :s Målte sf-mål selv flere ganger i går og i dag. Fikk 29 cm alle målingene! Og jeg overdreiv ikke målinga, heller tvert om! :/ Er jo ikke jordmor men ser selv at magen har vokst enormt siste uka! Er 10 dager siden siste kontroll hos jordmor.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Du er jo ganske slank da. Men har du vært på ultralyd? Kanskje det er 6 og 7!? ;-)

Skrevet

Du er jo ganske slank da. Men har du vært på ultralyd? Kanskje det er 6 og 7!? ;-)

Haha :P Er nok bare ei lita/stor jente inni der. Har hatt 3 ultralyder. Har lagt på meg 5 kg til nå.

Skrevet

Ca som min, jeg er 21+3, hehe. Baby nr 3 da. Og jeg har lagt på meg 8 kg allerede (pga kvalme som ble bedre ved spising og inaktivitet en mnd pga blødninger.)

Anonymous poster hash: 7a7be...efe

Oi. Skulle likt å sett bilde av din mage! Vil ikke legge ut et da? :)

Skrevet

Fikk høre sist at jeg var "svær" og nok fikk stor unge. Han var 3800 gram, så ikke overdrevet stor. Hadde mye fostervann samtidig som jeg fikk stor mage mellom 5-6 mnd. Etter det ble stoppet det litt opp og magen ble bare hardere, ikke større egentlig. Det går i vekstfaser, så med mindre du spiser 200 gram sjokolade hver dag så tror jeg ikke du får en svær unge ;)

Skrevet

Og btw synes jeg magen din er kjempefin! :)

Skrevet

Hadde nok sikkert gjettet at du var lengre på vei enn 24 uker.
Imponerende med nr.6 på vei, gratulerer! ;)

Gjest Lagå
Skrevet

Synes du hadde fin mage jeg :-) Jeg hadde stor mage også og i uke 30 trodde folk at jeg hadde termin. Ho var ikke større enn 50 cm og 3400 gram :P

Skrevet

Synes magen er gigasvær allerede... Har siste uka hatt sykt vondt oppunder ribbeina! Ekstremt tidlig synes jeg! Er babyen stor tror dere?

Jeg så høygravid ut i uke 25 m nr 1. Alle klappet meg på skuldra for å trøste med at hun kommer nok om 1 uke eller 2.

:)

Anonymous poster hash: 4a7b2...8bc

Skrevet

Ca som min, jeg er 24+3. Andregangs. Føler meg diiger! Sist var den knapt synlig på dette tidspunktet.

Skrevet

Synes ikke du var sånn kjempestor jeg da. vanskelig å si siden resten av kroppen ikke vises. men eg så vel ca sånn ut selv, med min første. jeg var jo forholdsvis stor, men er veldig lav, så da vokste det fort utover og ;)

Anonymous poster hash: 093fc...150
Skrevet

Noen har stor mage, andre har liten ;) Du ser flott ut!

Skrevet

Er det noe man kan gjøre for å slippe å få så stor mage i svangerskapet?

Har sett noen med noen små søte "basketball" mager, skulle vært meg :-)

Anonymous poster hash: 24cd5...f3a

Skrevet

Ser ut som min, jeg er også i uke 24.

Dette er min nr 3. Med nr 1 hadde jeg knapt synlig mage på denne tiden!

Anonymous poster hash: fe5a0...db0

Skrevet

Omtrent lik str som da jeg var 25 uker, fikk ei jente på 4 kg akkurat :) Magen vokste saktere på slutten av graviditeten så ble ikke så stor totalt sett :)

Skrevet

Takk :) Hadde du noen symptomer på mye fostervann?  Sånn bortsett fra at magen var stor? Smerter? Har så vondt øverst i magen. .. :/

Skrevet

Hadde nok sikkert gjettet at du var lengre på vei enn 24 uker.

Imponerende med nr.6 på vei, gratulerer! ;)

Hehe takk, tror jeg? ;p

Skrevet

Jeg så høygravid ut i uke 25 m nr 1. Alle klappet meg på skuldra for å trøste med at hun kommer nok om 1 uke eller 2.

:)

Anonymous poster hash: 4a7b2...8bc

Håper dette bare er et hopp i veksten da! :P

Skrevet

Takk :) Hadde du noen symptomer på mye fostervann? Sånn bortsett fra at magen var stor? Smerter? Har så vondt øverst i magen. .. :/
Ikke noe annet enn at hodet aldri festet seg. Var mye plaget med luftsmerter og da hadde jeg smerter øverst i magen. Om du har det så blir man jo oppblåst :)
Skrevet

Takk :) Hadde du noen symptomer på mye fostervann? Sånn bortsett fra at magen var stor? Smerter? Har så vondt øverst i magen. .. :/
Ikke noe annet enn at hodet aldri festet seg. Var mye plaget med luftsmerter og da hadde jeg smerter øverst i magen. Om du har det så blir man jo oppblåst :)

Ikke nevneverdig plaget med luft nei... Har en gnagende smerte som er der konstant. Har vært sånn i 3 uker! Kjennes ut som når man er 32 uker på vei og ribbeina er sparka i fillebiter av babyen :/ Sånn dårlig plass i magen-gnagsår-blåmerkefølelse! :/ Men det er jo alt for tidlig enda til at jeg skal ha det sånn! Babyen sparker mest nedover i sidene på magen...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...