Gå til innhold

orker ikke 2 åringen min lenger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Først så var det tenner som gjorde at han ikke sov..så var det en kveld han ikke fikk lagt seg pga familietragedie. ..det er nå 3 uker siden og jeg har sovet max 3 timer hver natt i 2 mnd og nå går jeg snart på veggen.

Han vil ikke legge seg til å sove samme hvor forbanna trøtt han er...kan sutre helt til jeg tar han opp og da er han blid som en sol...

Vil helst ligge i min seng men da ligger han jo aldri stille.

Merker jeg har ikke energi igjen lenger gjør en dårligere og dårligere jobb på jobb smiler nesten ikke lenger. Har utrolig kort lunte for tida for hsm bare sutrer og hyler...

Hater å være mamma nå får dårlig samvittighet av det og

.

Anonymous poster hash: cc4e2...a52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok 2-åringen din merker dette...

Anonymous poster hash: f2086...7f0

Skrevet

Det er mye mulig men vet ikke hva jeg skal gjøre med det for har ikke mer tålmodighet eller energi

Skrevet

Søk hjelp. Snakk med helsesøster, hun kan nok hjelpe deg eller gi deg råd. Huff, lykke til, håper det ordner seg for dere.

Anonymous poster hash: 990ad...8eb

Skrevet

Kanskje avlastningshjem kan være en løsning?

Anonymous poster hash: 0df88...b2c
Skrevet

Har vært i kontakt med det med avlastningshjem men de sier familie e det beste...familien sier selvfølgelig ja men ingenting skjer. For sånn et det å bli mor. ..

Gjest Morn du
Skrevet

DU MÅ ta tak i situasjonen.

Søk hjelp, sikkert vanskelig å komme seg opp igjen alene. Lykke til :)

Skrevet

Ja, sånn er det og være mor.... Men det er ikke meninga at du skal være bare more hele tida, 24/7!

Da blir man alldeles tussete i hodet.

Syns det er dårlig at ikke familien stiller opp. Har du vært klar på at det snart tipper over?

Sitter ei jente på 20 i varetekt for drapsforsøk på sin 2 år gamle sønn.... Tror du hun var desperat eller?

Du er nødt til å søke hjelp, for din og gutten sin del.

Alt han trenger i verden er en mamma som er der for ham, men du må ha en pause innimellom:)

Anonymous poster hash: cc759...38b

Skrevet

Dere er kommet inn i en ond sirkel ja.. Han merker at du er utslitt, og reagerer på dette, og du reagerer på hans reaksjon.. Selv sittet i det, helt alene, ingen som stiller opp, jeg er mamma 24/7, vært det i 2,5 år nå selv, det sliter en ut!

Her hjalp det til slutt at jeg leste litt for han, sang en fast sang og sa natta, var bestemt, la han til sengs igjen om han reiste seg/ gikk ut av senga, han gråt og trasset litt, men jeg ga litt trøst, og gikk ut igjen, var rett utenfor døra hans, og rett inn igjen når han prøvde seg, det slet meg totalt ut i 4 dager, men så forsto han det, det var natt, og han fikk ikke mer oppmerksomhet enn å bli lagt ned igjen og trøstet, når det ble fast takst etter sangen, så ga han rett og slett opp, det var jo ikke moro lenger, når han ikke fikk opp igjen.. Det er kanskje ikke rett i anders øyne, men om man er alene, har null hjelp og er så sliten at man ikke orker mer av ungen sin, så kan det være redningen.. Det er 6 mnd siden snart, og han sovner fort etter jeg synger sangene, samme sang hver kveld..

Anonymous poster hash: 9242a...75c
Skrevet

Du burde absolutt ikke ta han opp etter han er lagt, da har du det gående. En toåring tåler å gråte litt i senga, stikk hodet inn med jevne mellomrom og si "nei legg deg ned, det er natt og du skal sove." Hvis han ser at du er konsekvent og mener det du sier gir han opp etterhvert. Tøffe tak mens det står på, men om man holder ut 2-3 kvelder så får man roligere tider etterpå. Og ja man kan bli sprø. Heldigvis går det opp og ned og bedre etterhvert :)

Skrevet

Ja, sånn er det og være mor.... Men det er ikke meninga at du skal være bare more hele tida, 24/7!

Da blir man alldeles tussete i hodet.

Syns det er dårlig at ikke familien stiller opp. Har du vært klar på at det snart tipper over?

Sitter ei jente på 20 i varetekt for drapsforsøk på sin 2 år gamle sønn.... Tror du hun var desperat eller?

Du er nødt til å søke hjelp, for din og gutten sin del.

Alt han trenger i verden er en mamma som er der for ham, men du må ha en pause innimellom:)Anonymous poster hash: cc759...38b

* bare være mor hele tida, skulle det være

Anonymous poster hash: cc759...38b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...