Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 En bekjent ble enke tidligere i år. Nå har hun lagt ut "et siste" bilde av ektemannen på facebook : Bilde av urnen hans med navn og det hele. Litt i overkant ? Anonymous poster hash: f3bdd...c42
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Er vel ikke det værste.. Anonymous poster hash: 387f0...a9f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Nei, synest ikke det.. Hun kan vel legge ut det hun vil og føler for...plager det deg eller andre, så er det ditt/deres problem.. Anonymous poster hash: b5e64...48d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Nei, det synes jeg overhodet ikke. Det er vel en måte for henne å vise og bearbeide sorgen sin på, samtidig som hun inviterer andre til å ta del i den, ved å vise at hun ikke er redd for å vise følelsene sine. Blir litt lei meg av reaksjonen din, selv om jeg heldigvis aldri har opplevd det hun går gjennom. Anonymous poster hash: 10ab3...628
Gjest Morn du Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Har sett bilder av både kiste og gravplass på fb, har aldri reagert på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå