Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Gutten vår på 4 er i en veldig sutrete periode. Blir snart gal. Har vi en avtale om at han skal legge fra seg ipaden når det er middag blir det gråting og styr når middagen er klar. Har vi en avtale om at vi skal lese halve boka før sengetid blir det gråting og styr fordi han ikke får lese mer når vi kommer halvveis i boka. Da har jeg vist ham hvordan den siden ser ut og forklart at det er halvveis. Har alltid vært veldig konsekvent på sånne avtaler så han har ikke noen grunn til å tro at det skal hjelpe å gråte. Blir så irritert når han lager så mye styr, når vi har avtalt det på forhånd. Noen som har noen gode råd å komme med? Blir så lei av dårlig stemning når det ikke burde komme som noen overraskelse. Og det går ut over lillesøster, som alltid må vente og som må sitte og høre på bråket. Vanskelig å ignorere også, for volumet er høyt Anonymous poster hash: e21cd...bf6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Jeg pleier å overse sånn oppførsel. Blir det hyl og skrik sier jeg h*n må gå ett annet sted å skrike for vi vil ha ro med middagsbordet. Pleier å hjelpe for det er kjedelig å sitte på rommet å skrike uten å få oppmerksomhet. Anonymous poster hash: be3ff...321
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå