Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg kjenner de ikke, men jeg er så drittlei av å høre på hvordan de behandler barna sine. De kjefter på dem konstant, og lar dem være alene i mange timer om gangen. La "Matilda" i postkassa deres her om dagen, for å forhåpentligvis gi dem en liten wake-up-call. Spent på om det blir mindre kjefting og mer tid framover. Jeg har forresten hørt på ekstrem-kjefting i snart ett år nå. Dette er rike "vestkantforeldre". Anonymous poster hash: 4e723...cb2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Too little, too late. Anonymous poster hash: b970c...ab5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Det hintet hadde jeg aldri tatt... Anonymous poster hash: 210d7...be9
håperpåvinterbarn Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Litt for vagt det hintet der. Men du skal ha for innsatsen
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Hvem i all verden er Matilda? Anonymous poster hash: a8e46...ae7
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Hvem i all verden er Matilda? Anonymous poster hash: a8e46...ae7 Fantastisk film! Se den Anonymous poster hash: b970c...ab5
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Hvor gamle er barna? Kanskje det burde bli meldt en bekymring.... Anonymous poster hash: 1554a...1a7
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Matilda er en film om ett barn som blir forsømt av foreldrene sine å måtte lære seg å klare seg selv fra hun var bitteliten. Anonymous poster hash: 99f68...efc
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Hadde nok tatt det som et hint om å besøke biblioteket oftere eller at du ønsker at vi skulle utveksle postkassefilmer som i en slags klubb, du og jeg Anonymous poster hash: 2114b...c9b
Gjest FinogFjong Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Burde heller begynne å sende dem små "oppdrager-brev" i postkassen... "dere er ikke så stille som dere tror", "kjeft ikke før hanen galer" osv... -kanskje blir de så paranoide at de slutter...?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Eller kanskje de bare begynner å lukke vinduene? Send en bekymringsmelding hvis du er bekymret, hvis ikke får du passe dine egne saker. Anonymous poster hash: 06397...e12
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Matilda er en film om ett barn som blir forsømt av foreldrene sine å måtte lære seg å klare seg selv fra hun var bitteliten. Anonymous poster hash: 99f68...efc Så forskjellig kan man se på det - for meg handler Mathilda om en liten jente som er uvanlig intelligent, og som får "magiske" evner som forsvinner når hun endelig får brynet intelligensen sin. Om jeg i det hele tatt skulle tenkt på hint i forhold til Mathilda ville jeg nok heller tenkt "hurra, noen synes datteren min er supersmart!" Anonymous poster hash: 210d7...be9
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Hvem i all verden er Matilda?Anonymous poster hash: a8e46...ae7 Fantastisk film! Se den Anonymous poster hash: b970c...ab5 Det er en bok !! Anonymous poster hash: dc89f...6f2
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #15 Skrevet 22. juni 2013 Matilda er en film om ett barn som blir forsømt av foreldrene sine å måtte lære seg å klare seg selv fra hun var bitteliten. Anonymous poster hash: 99f68...efc Så forskjellig kan man se på det - for meg handler Mathilda om en liten jente som er uvanlig intelligent, og som får "magiske" evner som forsvinner når hun endelig får brynet intelligensen sin. Om jeg i det hele tatt skulle tenkt på hint i forhold til Mathilda ville jeg nok heller tenkt "hurra, noen synes datteren min er supersmart!" Anonymous poster hash: 210d7...be9 Hun får disse magiske evnene FORDI hun blir kjeftet på og forsømt. Hun får styrken i magien sin ved at alle de vonde ordene hun får høre hver dag går inn i en energi som kommer ut gjennom øynene og dermed forandres til energi hun kan bruke for å få rettferdighet i verden sin igjen. Anonymous poster hash: 9b708...755
Anonym bruker Skrevet 22. juni 2013 #16 Skrevet 22. juni 2013 Matilda er en film om ett barn som blir forsømt av foreldrene sine å måtte lære seg å klare seg selv fra hun var bitteliten. Anonymous poster hash: 99f68...efc Så forskjellig kan man se på det - for meg handler Mathilda om en liten jente som er uvanlig intelligent, og som får "magiske" evner som forsvinner når hun endelig får brynet intelligensen sin. Om jeg i det hele tatt skulle tenkt på hint i forhold til Mathilda ville jeg nok heller tenkt "hurra, noen synes datteren min er supersmart!" Anonymous poster hash: 210d7...be9 Hun får disse magiske evnene FORDI hun blir kjeftet på og forsømt. Hun får styrken i magien sin ved at alle de vonde ordene hun får høre hver dag går inn i en energi som kommer ut gjennom øynene og dermed forandres til energi hun kan bruke for å få rettferdighet i verden sin igjen. Anonymous poster hash: 9b708...755 Ok, trodde filmen var bygget på boken jeg. Ikke sett filmen, men boken har jeg lest mange ganger, og selv om foreldrene er helt ubrukelige der også er ikke familiesituasjonen på noen måte hovedtema, det er det Mathildas intelligens som er. Anonymous poster hash: 210d7...be9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå