Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Fikk tilslaget på et møbel på netthandelen forrige helg, og var egentlig fornøyd. Betalte neste morgen, og alt vel. Fant så ut at møblene blir litt for lange i forhold til det vi har plass til (ja vet jeg burde sjekket det ut før) Sendte mail til dem med en gang på support, og spurte om å bruke angrefristen før de sendte varene fra lager. Dette fordi fraktprisen er på 1500 kr en vei. Fikk svar at varene var pakket og klare til utsending, så det gikk ikke. Jeg måtte da i så fall ta imot dem, la være å pakke dem ut og sende de tilbake med Bring og betale returfrakten på nye 1500 kr selv. Greit, jeg har lest reglene så det vet jeg. Men disse varene var ikke sendt fra lageret enda. De sa at jeg kom til å få sporingsnummer på mail så fort pakken var sendt, og det har jeg enda ikke fått. Det er nå tre dager siden de sa varene var på vei ut, og enda er de ikke sendt. Irriterende at de lyver om hvor varene er, og at de er på vei ut uten at de er klare i det hele tatt. De sendte en mindre pakke på tirsdag, denne fikk jeg sporingsnr på og hentet på posten i dag. Det betyr at møblene ikke er sendt, enda det er tre dager siden de sa de skulle sende og at det var for sent å stoppe dem. Grrr. Måtte bare få det ut. Anonymous poster hash: 2c675...27f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå