Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Begynte i ny jobb for noen måneder siden, og jeg klarer ikke å finne meg til rette.. Det er et sykt arbeidspress, og sjefen min er en stressa og lite strukturert person som sender alle mulige rare oppgaver til meg, selv om jeg har mer enn nok å gjøre fra før.. Føler meg stressa og sliten hele tiden, fordi jeg aldri har kontroll på noen ting (og det er ikke fordi jeg ikke kan arbeidsoppgavene, dette er et yrke jeg kan, slik at det er ikke problemet). Jeg føler jeg jobber og jobber for dårlig lønn og svært lite goder. Jeg er fremdeles i oppsigelsestiden min, så vurderer sterkt å si opp.. Da jeg takket ja til denne jobben, hadde jeg også et annet tilbud - er det helt på trynet å kontakte dette andre firmaet og spørre om de fremdeles vil ha meg? Uff, føler det går utover livskvaliteten min å mistrives på jobb og være så stresset hele tiden:( Anonymous poster hash: 8bd51...f3d
Gulljnta Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Hadde uten tvil hørt med det andre tilbudet du fikk. Grusomt å ha det så stressende over lengre tid. Det tærer på hele deg. Håper det ordner seg for deg
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Mente selvsagt prøvetiden:) HI Anonymous poster hash: 8bd51...f3d
Fru Ugle Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Man skal trives på jobb. Du er der tross alt 8 timer hver dag. Jeg ville utvilsomt forsøkt å bytte jobb.
Castho Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Jeg hadde ringt den andre jobben og dersom du mistrives veldig må du enten lete etter ny jobb eller bare si opp (dersom det går utover psykisk helse) og være vikar osv en periode fremover.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Takk for svar. Kanskje jeg skal manne meg opp å ringe den andre jobben.. Jeg takler så dårlig og daglig få beskjed om oppgaver av typen "skulle vært gjort i går". Kjenner jeg er helt utslitt, sitter ved middagsbordet nesten hver dag (hvis jeg ikke er på jobb) og bare stirrer i luften. Null energi til barna:( Anonymous poster hash: 8bd51...f3d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Takk for svar. Kanskje jeg skal manne meg opp å ringe den andre jobben.. Jeg takler så dårlig og daglig få beskjed om oppgaver av typen "skulle vært gjort i går". Kjenner jeg er helt utslitt, sitter ved middagsbordet nesten hver dag (hvis jeg ikke er på jobb) og bare stirrer i luften. Null energi til barna:( Anonymous poster hash: 8bd51...f3d Ring den andre jobben! Anonymous poster hash: e5815...9d3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå