Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Fikk skylden for noe på jobben pga en misforståelse. Selv om jeg har forklart hele misforståelsen er sjefen DRITsur på meg og en kollega. Hadde personalmøte idag og når hun snakket til meg såg hun ikke på meg engang. Jeg ser alltid folk i øynene når jeg prater, uansett. Irriterer vettet av meg og kommer til å ødelegge hele helgen..!! Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 07e45...ac5
Gjest FinogFjong Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Da tar du det på med sjefen å¨mandag. Det er uakseptabelt å behandle en madarbeider på den måten.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Denne situasjonen som var en stor misforståelse tok hun også opp på møtet foran alle, ville jeg skulle forklare det hele da. Og jeg satt der alene, mens den andre som er en del av hele misforståelsen var reist. Følte det ble helt feil.. Skal ikke på jobb før onsdag, så kommer til å irritere meg over dette lenge! Og det irriterer meg at sjefen ikke tok opp dette i uken, dette var noe som skjedde mandag og først i dag ble jeg klar over at det var skjedd en stor misforståelse. HI Anonymous poster hash: 07e45...ac5
Gjest FinogFjong Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 (endret) Du ringer og ber om en samtale mandag morgen. Dette er svært viktig at du får tatt snarest, og du skal ikke vente til onsdag. Virkelig ikke greit av sjefen din å sette deg i den situasjonen du ble satt i. Det må du gi vedkommende beskjed om. Endret 21. juni 2013 av FinogFjong
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Fikk skylden for noe på jobben pga en misforståelse. Selv om jeg har forklart hele misforståelsen er sjefen DRITsur på meg og en kollega. Hadde personalmøte idag og når hun snakket til meg såg hun ikke på meg engang. Jeg ser alltid folk i øynene når jeg prater, uansett. Irriterer vettet av meg og kommer til å ødelegge hele helgen..!! Hva gjør jeg? Anonymous poster hash: 07e45...ac5 Hadde ikke reagert på at hun ikke så deg i øynene hele tiden, noen gjør dette mer eller mindre enn andre, men normal respektfullhet håper jeg ellers hun viste. Men hvem var det som deltok i personalmøtet? Og var det ikke fint å få et møte for å få oppklart misforståelsen? Eller var det ikke det møtet handlet om? Jeg må si at jeg synes dette møtet høres ut som en drøm i forhold til mange møter jeg har vært med på! Der snur sjefen stolen demonstrativt rundt så hun sitter med ryggen mot deg hvis hun synes du sier noe dumt, løgn og misforståelser blir ikke avklart, plutselige sinne og rare hint du ikke kjenner deg igjen i tyder på at noe er sagt. Har også opplevd å urettmessig få skylden for en forsinkelse på grunn av datafeil jeg umulig kunne forutse, mens en annen kollega som satt der og innrømte å ha funnet feilen 6 dager før og hadde holdt det hemmelig fikk skryt isteden for kjeft for å forsinke oss med vilje..!! Absurd. Anonymous poster hash: d3fb0...3a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå