Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Måtte bare skrike litt. Sånn.
Gjest Ziva Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Heldige deg, har to dager igjen så er det min tur. God ferie.
Gjest sug lut Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Gni det inn. Men jeg har ny kjole. Æddabædda.
Iiiiik Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Jada, gni det inn! Jeg skal jobbe i enda tre hele uker før jeg har ferie... Nyt det!
Patetica fåkksi Skrevet 23. juni 2013 #6 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har fem dager igjen, også skal jeg ikke jobbe på helvetes mange år.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 23. juni 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har to nye kjoler! Og vært på helseleir med mye vin og tapas.
Gjest Siklerotte Skrevet 23. juni 2013 #9 Skrevet 23. juni 2013 Jeg har lungebetennelse OG halsbetennelse, og en hel haug med medisiner som ikke hjelper, eller, sterke smertestillende gjør litt underverker - men jeg har i det minste retten til å kommandere folk rundt, så det er jo ikke bare negativt.
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #10 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har lungebetennelse OG halsbetennelse, og en hel haug med medisiner som ikke hjelper, eller, sterke smertestillende gjør litt underverker - men jeg har i det minste retten til å kommandere folk rundt, så det er jo ikke bare negativt. Det er godt du får noen fordeler, da... God bedring!
Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 24. juni 2013 #12 Skrevet 24. juni 2013 God bedring Siklerotte! Jeg har en god hvitvin til kjøling hjemme som skal åpnes til kvelden, jeg ser på hver kveld som ferie frem til jeg får ferie på dagtid også
Gjest sug lut Skrevet 24. juni 2013 #13 Skrevet 24. juni 2013 God bedring Siklerotte! Jeg har en god hvitvin til kjøling hjemme som skal åpnes til kvelden, jeg ser på hver kveld som ferie frem til jeg får ferie på dagtid også Det er en forbilledlig innstilling, FruHottentott! Sånn gjør jeg det også - en liten ferie hver dag!
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 24. juni 2013 Forfatter #14 Skrevet 24. juni 2013 Jeg har rydda klasserommet, og nå er det klart for neste runde. Men klasserom uten elever er så trist at man bare vil gråte. Selv om jeg spilte supertramp superhøyt og sang.
frk Nilsen Skrevet 24. juni 2013 #15 Skrevet 24. juni 2013 Har også ny kjole men den skal ikke brukes før på lørdag, da skal vi i bryllup. Vin har jeg!
ms.Pond Skrevet 25. juni 2013 #16 Skrevet 25. juni 2013 (endret) Blir stille på krangle etterhvert nå skjønner jeg? God ferie til dere alle - etterhvert som det passer seg å ønske dere det Og ikke minst god bedring til Siklerotte, det kan vel neppe kalles ferie det du har, men godt du ser lyspunktene i tilværelsen likevel Selv blir det ingen ferie før sommeren er stort sett over her, men det skal da bli koselig likevel håper jeg. Kjole har jeg forøvrig kjøpt, men det er så langt hysj-hysj, for mannen vet ikke at jeg har sløst bort ( i hans øyne) masse penger på å få det siste eksemplaret av to kjoler jeg har siklet på Takk og pris for at jeg kan få sendt pakker til jobben, hihi Endret 25. juni 2013 av mama foodie
Gjest sug lut Skrevet 25. juni 2013 #17 Skrevet 25. juni 2013 Ferie, hva er det? *tilbake til arbeidsbordet*
Iiiiik Skrevet 25. juni 2013 #18 Skrevet 25. juni 2013 Ikke noe snurt av ferie her heller. Akkurat ferdig med jobbing og det ble enda senere i går. Ja ja, den som venter på noe godt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå