Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 å føle seg ganske nedfor/nedstemt i deler av graviditeten? Har vært frisk som en fisk til nå, men plutsleig føler jeg meg utrolig dårlig både fysisk og psykisk. Er i uke 10. Hvor vanlig er det at det kommer sånn plutselig? Anonymous poster hash: d9957...0f2
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Relativt vanlig. Mye er hormonrelatert, dessuten er graviditet en trigger for depresjon utløst av vanskelige livssituasjoner etc. Anonymous poster hash: 83d59...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå