Gå til innhold

Klær man vil ha


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den nederste Mette Møller-kjolen var kjempefin! 

Skrevet

...den første står på min ønskeliste :) 

Kanskje vin og nettshopping i kveld?? Har prøvd den i butikken og den er romslig i str. 

Skrevet

...den første står på min ønskeliste :)

Kanskje vin og nettshopping i kveld?? Har prøvd den i butikken og den er romslig i str. 

Ser det står at den er smal i overkroppen den nederste, passer best for A- eller B-cup. Jeg er en B+, usikker da på om den vil passe. 

Skrevet

 

Har ikke prøvd den nederste, men vil tro det går bra med en B+

 

Jeg har en G og det funker på denne http://www.mettemoller.no/dameklaer/Kjole/Smal_Skjortekjole_Viskose.aspx?ProductId=629&navId=11

Jeg ønsker meg den veldig, men da må jeg ha en annen kropp først.

 

 

Jeg er ingen sylfide, har nok å ta av, spes på magen. Kjolen funker som bare det!! 

 

Hadde ikke tenkt å røpe vekt og bilde her, men for krangledamene gjør jeg et unntak ;) 

På bildet her er jeg vel 85kg og kjolen sitter finfint (sånn for å skryte) Er ikke mer enn 166cm så har ikke noe lengde å fordele kiloene på. 

http://instagram.com/p/W37deYkLax/

Kommer til å ta bort linken etterhvert

Gjest sug lut
Skrevet

 

 

Har ikke prøvd den nederste, men vil tro det går bra med en B+

 

Jeg har en G og det funker på denne http://www.mettemoller.no/dameklaer/Kjole/Smal_Skjortekjole_Viskose.aspx?ProductId=629&navId=11

Jeg ønsker meg den veldig, men da må jeg ha en annen kropp først.

 

 

Jeg er ingen sylfide, har nok å ta av, spes på magen. Kjolen funker som bare det!! 

 

Hadde ikke tenkt å røpe vekt og bilde her, men for krangledamene gjør jeg et unntak ;)

På bildet her er jeg vel 85kg og kjolen sitter finfint (sånn for å skryte) Er ikke mer enn 166cm så har ikke noe lengde å fordele kiloene på. 

http://instagram.com/p/W37deYkLax/

Kommer til å ta bort linken etterhvert

 

Den var jo kjempesnasen på deg! Hm, da er det håp for meg også.... Den er akkurat litt sånn "ta av meg hornbrillene og slipp løs håret så er jeg et dyyyyyyyr!", hehe, veldig skikkelig og veldig uskikkelig på en gang :D

Skrevet

Veldig fin på deg, frk Nilsen! 

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Fine frk Nilsen :)

Skrevet

Tips!

Det er salg på Mette Møller, butikken på Løkka og nettbutikken!

http://www.mettemoller.no

 

Helsike heller...nå som feriepengene kom på konto og greier..

Skrevet

Nå ble jeg også inspirert til å kjøpe en kjole som i utgangspunktet ikke er min stil. Men den ser jo fantastisk ut, og er kjempefin på deg, frk. Nilsen!

I tillegg, som luten sier, både skikkelig og uskikkelig på en gang! Det liker vi ;) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...