Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har en blogg som dreier seg rundt ett bestemt tema, og er for spesielt intresserte. Jeg har likevel en del treff. Nå skal jeg kjøpe svært kostbar greie, og jeg tenkte jeg kunne sende en mail til butikken/leverandøren å si noe alla "jeg vil gjerne kjøpe den, og om det er mulig å få den noe billigere vil jeg skrive om dere og objektet på min blogg." Jeg tror dette absolutt kan skaffe de flere kunder.... Er dette FY FY`? Hvordan kan jeg evnt. legge frem spørsmålet mitt på best mulig måte? Anonymous poster hash: 223f4...bde
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Jeg trodde faktisk det var det de aller fleste bloggerne gjorde, at de "tigger" til forskjellige leverandører. Bortsett fra de aller største bloggerne, som får forespørsel av leverandør istedet. Anonymous poster hash: 7861b...80d
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Det er helt greit. Du må bare informere om det når du omtaler det på bloggen "i samarbeid med firma xx har jeg vært så heldig å få prøve" eller noe lignende Anonymous poster hash: 0e933...be6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Det kan du fint gjøre! Jeg blogger selv og ofte får jeg positiv tilbakemelding fra firmaene. Men det er feil at alle bloggere kun skriver om produkter de får. Skal man virke troverdig skriver man om produkter man brenner for, enten man har betalt eller ikke. Fotballfrue fikk stjerne i margen hos meg da jeg fikk vite hun hadde betalt 1000 kroner for doppleren hun skrev om onsdag. Anonymous poster hash: 0bf54...332
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Det er jo regler for dette, om man skal skrive om ting man har fått eller får betalt for å skrive om må innlegget merkes med at det er et annonnseinnlegg. Om du leser bloggene til de "proffe" som Linni og Fotballfruen er innleggene som er sponset alltid merket med at det er en annonse, f.eks nå sist fotballfruens innlegg om iste. Anonymous poster hash: 9e58f...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå