Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Har en på snart 5 og en på 2 nå. Holder på å starte opp egen bedrift med mannen og vet godt hva jeg går til. Mannen og jeg har alltid vært fast bestemt på bare to... Men begge har endret seg der. Han kunne gjerne tenkt seg en når minste er 5 ca, mens jeg vil helst ha alle samlet om jeg først skal gjøre dette.. Så der er vi splittet. Jeg har liksom tenkt at jaja der holder med to.. Men merker at det er sårt.. At det verker etter en til. Mamma mener to er nok og hadde nok tiltet. Samtidig tenker jeg at... Det holder, jeg er ung, barna begynner å bli eldre og vi kan"leve" litt igjen Mtp bare oss, jobb og hobbyer.. Men hvordan legge vekk tanken på den siste lille.....? Anonymous poster hash: 29ca4...72f
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Om det er det dere vil så gå for det Hadde ville ha de tettes mulig jeg da. En venninne har 5-6 år mellom sine 3 barn, og sier hun føler at hun aldri "blir ferdig" med bleieunger. Selv har jeg 5 og er glad for å ha en stor familie. Anonymous poster hash: 1b0e1...245
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Problemet er at vi ikke blir enige om tid!! Jeg syns jeg kan få velge det isåfall, med tanke på at det meste ansvaret alltid ligger mer på meg. Men det er så mange rare tanker i hodet mitt. Feks : jeg har begynt å trene hardt, og begynner ENDELIG å bli litt fornøyd med kroppen( magen ).. Jeg vil kjempe hardt i jobb og ikke være så "låst" som jeg har vært hittil.. Men samtidig forsvinner ikke verkinga om den tredje og siste skatten... Minsten er i tillegg veldig avhengig og klengete på meg. Han gjør ALT bare for å være nær meg.. Samvittigheten sier at dt får holde med disse to, så ikke jeg mister tiden med minsten, og ikke la største bli tilsidesatt( selv om jeg virkelig prøver å gi han alt av oppmerksomhet,) men minsten ødelegger litt der... Kanskje det bare må holde... Hvordan akseptere at det være nok? Jeg selv er Enebarn og hater det nå som jeg er eldre... Anonymous poster hash: 29ca4...72f
Gjest Julia1984 Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 "Mamma mener to er nok og hadde nok tiltet......" Eh.....har hun virkelig noe hun skulle ha sagt her? Regner med at dere er to voksne mennesker??
Løvinna30 Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Går det ikke ann å vente å se ann litt? Det er sårt for de fleste når "sistemann" har kommet, er nok ikke bare deg det er sånn for Grattis med bra kropp etter to svangerskap! Heldige deg som får det til...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Skal ikke påstå jeg har bra kropp,men alltid hatt dårlig selvbilde ang den men nå for første gang er jeg litt mer fornøyd. Hehe. Det jeg mente med at mamma da tilter er nok bare det at jeg er slik. Tenker veldig mye på hva hun tenker... Ikke noe galt sånn sett,men ja vi er voksne mennesker. Som sagt, han vil vente noen år, det akter ikke jeg bare... Anonymous poster hash: 29ca4...72f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå