Gå til innhold

SKÅL da!

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg inntar middagen, som er en flaske hvitvin, husker ikke navnet for den står i kjøleskapet men jaggu er den god, samt et glass med hvitløksbåter i chiliolje. Det kjennes helt nydelig riktig ut og jeg kan ikke huske sist jeg var med på fredagsskåling, så i dag satser jeg på å være først ute og etterhvert mest usaklig. Skål!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke noen skål enda, men skal ta deg igjen ;)

Skrevet

Jauda, skål. Akkurat nå kunne jeg trengt en heftig drink, merker jeg. Men siden lillefjompen nekter flaske, får det bli vann med litt ekstra sitron i eller noe.

Skrevet

Jauda, skål. Akkurat nå kunne jeg trengt en heftig drink, merker jeg. Men siden lillefjompen nekter flaske, får det bli vann med litt ekstra sitron i eller noe.

Et glass vin rett etter amming, når du vet det blir lenge til neste amming, er ikke noe problem:) Du bør bare stoppe etter det ene glasset ...

Skrevet

Et glass vin rett etter amming, når du vet det blir lenge til neste amming, er ikke noe problem:) Du bør bare stoppe etter det ene glasset ...

Nah, han skal legges snart, og dermed puppes i søvn, så da drøyer jeg det. Får heller ta en real fest når han har begynt å spise fast føde. ;)

Skrevet

Nah, han skal legges snart, og dermed puppes i søvn, så da drøyer jeg det. Får heller ta en real fest når han har begynt å spise fast føde. ;)

Men hvis han skal legges snart, så er jo kvelden fortsatt lang når han sover for natta ;)

Skrevet

Må vente en times tid, så er jeg med!

Skrevet

Jeg skålte i går på sommeravslutning med jobben, så er usikker på om jeg orker noe skåling i dag. Ikke skråling heller for den saks skyld... 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...