Gjest sug lut Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg inntar middagen, som er en flaske hvitvin, husker ikke navnet for den står i kjøleskapet men jaggu er den god, samt et glass med hvitløksbåter i chiliolje. Det kjennes helt nydelig riktig ut og jeg kan ikke huske sist jeg var med på fredagsskåling, så i dag satser jeg på å være først ute og etterhvert mest usaklig. Skål!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Jauda, skål. Akkurat nå kunne jeg trengt en heftig drink, merker jeg. Men siden lillefjompen nekter flaske, får det bli vann med litt ekstra sitron i eller noe.
mamman til to gutter Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Jauda, skål. Akkurat nå kunne jeg trengt en heftig drink, merker jeg. Men siden lillefjompen nekter flaske, får det bli vann med litt ekstra sitron i eller noe. Et glass vin rett etter amming, når du vet det blir lenge til neste amming, er ikke noe problem:) Du bør bare stoppe etter det ene glasset ...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Jauda, skål. Akkurat nå kunne jeg trengt en heftig drink, merker jeg. Men siden lillefjompen nekter flaske, får det bli vann med litt ekstra sitron i eller noe. Et glass vin rett etter amming, når du vet det blir lenge til neste amming, er ikke noe problem:) Du bør bare stoppe etter det ene glasset ... Nah, han skal legges snart, og dermed puppes i søvn, så da drøyer jeg det. Får heller ta en real fest når han har begynt å spise fast føde.
mamman til to gutter Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Jauda, skål. Akkurat nå kunne jeg trengt en heftig drink, merker jeg. Men siden lillefjompen nekter flaske, får det bli vann med litt ekstra sitron i eller noe. Et glass vin rett etter amming, når du vet det blir lenge til neste amming, er ikke noe problem:) Du bør bare stoppe etter det ene glasset ... Nah, han skal legges snart, og dermed puppes i søvn, så da drøyer jeg det. Får heller ta en real fest når han har begynt å spise fast føde. Men hvis han skal legges snart, så er jo kvelden fortsatt lang når han sover for natta
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Må vente en times tid, så er jeg med!
Iiiiik Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Jeg skålte i går på sommeravslutning med jobben, så er usikker på om jeg orker noe skåling i dag. Ikke skråling heller for den saks skyld...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå