Gå til innhold

Camelbakflaske... Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner søren meg ikke hvordan jeg får i meg drikke fra munnstykket...?! Det står man skal bite og suge. Og jeg biter og suger for harde livet :P men ingenting skjer. Det er ikke en eneste mm på munnstykket som viser antydning til åpning, så noe vann kan jeg se langt etter. Hvor skal åpningen være når man biter over munnstykket? Skjønner ingenting og vil ikke ødelegge noe heller. Hjeeeelp meg? :P

Anonymous poster hash: 3a05b...46e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Enten gjør du noe feil eller så er det noe feil med flaska. Er så enkelt som å bite og suge, på mine flasker hvertfall :)

Anonymous poster hash: c432e...23b

Skrevet

Bit motsatt vei av sprekken på toppen og ikke for langt ned.

Skrevet

Høres ut som om det er noe feil med flaska..

Skal være veldig enkelt å få drikke ut av den, altfor enkelt.

Ville ikke gått for det merket igjen...de er ikke så god som reklamen sier..

Etter en liten stund trenger man hverken bite eller suge,for da lekker flasken som en sil..

Anonymous poster hash: 0ba0f...98b
Skrevet

Jeg har hatt min i snart 2 år. Jobber i barnehage og fyller og tømmer den flere ganger i løpet av dagen og har aldri hatt noen problemer med den.

Skrevet

Kommer ingen vei her. Hundre flasker i butikken og den jeg velger er det selvfølgelig noe galt med... the story of my life... Irritert..

HI

Skrevet

Høres ut som om noe er feil med den ja. Jenta vår på 16 mnd får det til fint, så kan ikke være så vanskelig :P

Anonymous poster hash: e3d30...b6d

Skrevet

Hvor stor er åpningen ca og er det som en avlang sprekk og hvor er den? Hehe, så typisk altså... Takk for svar forresten

HI

Skrevet

Min var også tett da jeg fikk den. Bare å bite motsatt vei på et vis. Så åpner den seg :)

Skrevet

Ja nå ser jeg hvor åpningen skal være, man kan si at sporet ikke er laget dypt nok. Får prøve å tygge litt så kanskje det åpner seg ;)

Takk for svar og hjelp :)

HI

Skrevet

Joho, fikk det til! :) måtte gnage litt og pirke litt med neglen..

til den det måtte interessere :P

HI

Skrevet

Dette var dagens.

Lo så jeg grein. Ser det for meg.

Så fint at u fikk det til.

Er altså ikke stygt ment!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...