Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Egg smaker ikke "normalt" ass! kan ikke være meningen at mennesker skal gomle..hehe Anonymous poster hash: 1b7d8...545
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Reker! Smakte heeelt jævlig. Og jeg var egentlig ganske glad i reker. Det smaker ikke helt jævlig lenger, men det er ikke noe jeg spiser lenger om jeg ikke får det servert. Åtte år siden jeg var gravid, så den smaken endret seg for alltid! Anonymous poster hash: fc4aa...17e
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 I første svangerskap klarte jeg ikke lukten eller tanken på å spise stekt kylling, og fløtegratinerte poteter. I andre svangerskap klarte jeg ikke tanken på brokoli, ble kvalm bare av synet og tanken. Forspiste meg sikkert på det med første.. Anonymous poster hash: 8fc32...41f
Vimseliten Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Softis - smakte høgg (og ifølge samboeren smakte det godt)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Agurk - smakte sæd Helt utrolig hvordan hormonene kan klusse til med ting!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå