Gå til innhold

Irriterer meg over en type facebookstatus..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Statuser som: "huff, alt er så urettferdig :(". "Er så lei meg i dag!" osv.. De som skriver sånne statuser vil jo selvfølgelig ikke si hva det gjelder, kun ha oppmerksomheten.

Hvorfor i alle dager skrive slikt da?

Anonymous poster hash: 82aea...08c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har jo svart spørsmålet ditt selv. De vil kun ha oppmerksomhet.

Skrevet

Jeg har ei venninne som kun skriver slike oppdateringer. Noen ganger har jeg mest lyst til å bare be henne holde kjeft. Forferdelig irriterende.. Helt enig med HI..

Skrevet

Hater vagebooking!!!

Skrevet

Det er så tragisk at noen har et så stort behov for å gjøre seg interessante. 

Anonymous poster hash: 7d708...74e
Skrevet

Hehe, ja, jeg er jo egentlig klar over det :P

Sa en slik status i stad "alt er så urettferdig :( :( :("

Hvorpå flere spør hva som har skjedd, og en til slutt svarer "slapp av, hun forteller det når hun er klar for det!"

Guuuud, såååå teit!!

Skrevet

de som skriver slikt gjør meg dessverre ikke høye tanker om... Ignorering funker for meg...

Skrevet

har HELDIGVIS ingen sånne på vennelista mi - hadde irritert meg grønn selv! Block henne i newsfeeden ;)

Anonymous poster hash: 4fa8d...396
Skrevet

Hehe, ja, jeg er jo egentlig klar over det :P

Sa en slik status i stad "alt er så urettferdig :( :( :("

Hvorpå flere spør hva som har skjedd, og en til slutt svarer "slapp av, hun forteller det når hun er klar for det!"

Guuuud, såååå teit!!

Eller folk spør hva som er galt, og så svarer vedkommende 'nei, det er ikke noe spesielt' eller 'jeg vil ikke snakke om det'. Ren idiotoppførsel. Hadde det nå enda vært fordi man ønsket oppmerksomhet og ville 'snakke' om det hadde det jo vært litt greit, selv om det er spesielt å ta veldig personlige ting i full offentlighet på face. Men rene dramaqueen-tendenser får jeg fnatt av og overser kategorisk. Har til og med blokkert et par av den typen.

Skrevet

Har et par sånne på vennelista mi også, jeg kommenterer aldri sånne statuser.

Anonymous poster hash: 6ebb1...4d5
Skrevet

Da skriver du i kommentarfeltet: "ja, uff- jeg hørte Gerd fortalte at du hadde pådratt deg kjønnsvorter under dansbandfestivalen. Er noe dritt å få bort har jeg hørt"....

Så skal du nok se at den egentlig huffe-seg-grunnen kommer på bordet før du rekker å si "gonorre".

Skrevet

Da skriver du i kommentarfeltet: "ja, uff- jeg hørte Gerd fortalte at du hadde pådratt deg kjønnsvorter under dansbandfestivalen. Er noe dritt å få bort har jeg hørt"....

Så skal du nok se at den egentlig huffe-seg-grunnen kommer på bordet før du rekker å si "gonorre".

Hahahaha :D

Gjest lykkeliggift
Skrevet

Kjenner til den, har dessverre noen slike selv. Sinnsykt irriterende. Er gjerne de samme folkene som legger ut 100 bilder hver dag enten med sånne ekte venner osv bilder eller kjærlighet bla bla bla, hjertet i hytt og pine osv. Bahhhhhh

Skrevet

Dagens stjernesvar!!

Anonymous poster hash: 60954...472

Skrevet

Ha ha ha, nå fikk jeg meg dagens latter :D

Skrevet

Statuser som: "huff, alt er så urettferdig :(". "Er så lei meg i dag!" osv.. De som skriver sånne statuser vil jo selvfølgelig ikke si hva det gjelder, kun ha oppmerksomheten.Hvorfor i alle dager skrive slikt da? Anonymous poster hash: 82aea...08c

For og irritere slike som dokke.

Har dokke hørt om og slette slike på facereva ?

Anonymous poster hash: 37d3e...d6c

Skrevet

Enig HI! De er kun ute etter oppmerksomhet, det får de ikke av meg for å si det sånn :-D

Anonymous poster hash: 3a64f...2be

Skrevet

Har dokke hørt om og slette slike venne ? Men syte kan dokke som klager.

Jeg hadde slettet på flekken.

Anonymous poster hash: 37d3e...d6c

Skrevet

Hahaha! av og til hadde det jo vært gull om man kunne signere som anonym på Facebook! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...