Gå til innhold

hvordan ville dere reagert??


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan reagerer dere når en 11 år gammel jente sier rett ut at du er stygg på håret. etter å ha farget håret. ) Og gir seg ikke med å bare si at du er stygg. men henger seg opp i temaet..??

 

kan sies at her er det foreldre som ikke reagerer. og som sitter å ser på uansett hva ungen gjør og sier aldri noe.

 

hvordan reagerer du i en slik situasjon.??

og hva svarer du ungen??



Anonymous poster hash: 2c868...604
Videoannonse
Annonse
Gjest sug lut
Skrevet

Da hadde jeg forklart at sånn sier man ikke, at det er sårende, og forventet at det ble fulgt. Gjorde det ikke det og hun bare fortsatte hadde jeg bedt henne være stille, evt gå et annet sted. Enten foreldrene var der eller ei.

Skrevet

Hva tenker dere om foreldre som lar barna holde på slik.??



Anonymous poster hash: 2c868...604
Skrevet

Akkurat det har jeg ikke opplevd men jeg har fortalt en jente vi hadde på besøk at om hun ikke kunne være høflig fikk hun gå hjem. Foreldrene ble paffe, men det hjalp.



Anonymous poster hash: c72c5...6c9
Skrevet

 

Hva tenker dere om foreldre som lar barna holde på slik.??

 

Anonymous poster hash: 2c868...604

 

At de sansynlig vis var slappe med å sette begrensninger for barnet tidlig og nå er så utslitt av å ha et så ufordraglig barn at de ikke orker å ta tak i det.

 

Anonymous poster hash: c72c5...6c9

Skrevet

Vis dere er på besøk hos noen og du opplever noe slikt. Ville du dratt hjem pga det da tidligere i bursdagsselskap??.



Anonymous poster hash: 2c868...604
Skrevet

 

Vis dere er på besøk hos noen og du opplever noe slikt. Ville du dratt hjem pga det da tidligere i bursdagsselskap??.

 

Anonymous poster hash: 2c868...604

 

Nei, men jeg hadde nok svart noe slikt som "Hvis du skal fortsette å snakke sån vil jeg ikke ha noe med deg å gjøre" og så satt meg et annet sted. Hvis det var hun som hadde fødselsdag ville jeg vurdert å gå hjem.

 

Anonymous poster hash: c72c5...6c9

Skrevet (endret)

"Vel, for det første; JEG synes det er fint, og jeg bryr meg ikke om hva du mener. For det andre; sånn får du ikke snakke til meg."

 

Og om foreldrene hadde vært i nærheten, ungen ikke ga seg og de ikke sa noe på det, så hadde jeg bedt dem om å lære ungen sin litt folkeskikk.

Endret av LillaGorilla♥♥
Gjest sug lut
Skrevet

Hm, hvorfor ser jeg for meg at denne tråden ender i forsvar for diagnosebarna og diagnoseforeldrenes ville opprør mot at noen skal blande seg inn for de vet best hva som funker for deres barn..

Skrevet

En trassig jente på 11 år ville ikke fått meg til å gå fra noe sted iallfall. Hun er bare 11, og sannsynligvis ønsket å få en reaksjon hos foreldrene sine ?

 

Ville vurdert å ikke ha så mye kontakt med foreldrene hennes kanskje.

Skrevet

Hvorfor spør du egentlig?



Anonymous poster hash: 96963...cc1
Skrevet

Hm, hvorfor ser jeg for meg at denne tråden ender i forsvar for diagnosebarna og diagnoseforeldrenes ville opprør mot at noen skal blande seg inn for de vet best hva som funker for deres barn..

 

Hvis barna oppfører seg sånn, så vet jo tydeligvis ikke foreldrene hva som funker. :P

 

Anonymous poster hash: 27f6b...f98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...