Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Er det symptomer man bør ta på alvor? Har i flere år sliti med vondt i brystet av og til, men nå de siste ukene har det blitt veldig mye verre. Det kjennes ut som om noen tar tak og klemmer til rundt hjerte mitt og det er tungt og vondt å puste. Kan sitte rolig i sofaen og plutselig løper hjertet løpsk så det kjennes ut som om det skal hoppe ut av kroppen. Og plutselig kaldsvetter jeg så jeg blir helt klam. Er generellt veldig sliten og trørr om dagen. Veit at symptomene kan tyde på angstanfall eller noe, men det føles ikke sånn. Har aldri hatt angst for noe så vidt jeg veit. Har det veldig bra på alle måter eller i livet, og trives godt med både mye å gjøre og folk rundt meg. Har en del hjerttrøbbel på begge sider av familien. Bør jeg høre på gubben og kontakte legen? Liker ikke leger og føler alltid at jeg maser uten at det egentlig trengs... Anonymous poster hash: cd2f7...650
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Det bør sjekkes, ja. Selv om det vanligvis er en form for angstsymptomer (hvilket man godt kan ha uten å føle at man har angst). Anonymous poster hash: 1de58...f27
Gjest Gul stjerne Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Ja, du bør sjekke deg. Vanligvis tenker jeg nei til slike innlegg, fordi det mest sannsynlig ikke er noe. Men det er noe med beskrivelsen din og valg av ord for å beskrive hvordan du har det, som gjør at jeg tenker du bør undersøkes. Nå kan det jo hende at du har lest deg voldsomt opp på nettet, og at det er derfor du beskriver dine opplevelser som du gjør. Kanskje jeg blir lurt, men hvorfor ta sjansen på det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå