Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har min lille jente begynt å turne rundt i senga. Reiser seg opp nå. Er ikke like enkel å legge om kvelden da. Reiser seg opp gang på gang. Hun har vanligvis vært super lett å legge og sover hele natten.

Noen tips til dere erfarne? Har en liten en i magen også, så orker ikke altfor mye tull om kveldene....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har bare latt hu reise seg opp. Vi legger henne rett ned igjen når hu har kommet seg opp, men dersom vi stopper henne blir hu kjempe sinna. Vi må holde på noen minutter, men tilsutt blir hu så utslitt at hu legger seg selv. Vi synger til henne samtidig..

Skrevet

Det sluttar nok å vere gøy etter ei stund. Mi er 15 mnd no og det er lenge sida det var eit problem. Ho reiser seg opp, men legg seg ned att etter kvart..

Skrevet

La henne stå der! Forsøkte å lære eldstemann å legge seg ned, men det ga jeg bare opp etter 3 dager. Så fikk han stå der og gaule litt. Sovnet etter 5 minutter og har vært en drøm siden (nå 4 år gammel). Lillebror har vært "løs" hele tiden og har aldri brydd meg om han står når jeg går. Hvorfor skulle jeg det? Han legger seg jo ned igjen ;-)

Skrevet

Er hun blid da? Vår har alltid brukt litt tid på å sovne, men har likevel vært lett å legge. Fra han var 6 mnd så har han ligget og pludret med seg selv. Nå er han 3 år og har gjerne med seg en leke i senga. Jeg tenker at så lenge leggingen i seg selv ikke så vanskelig, så går det bra. Vår trenger litt tid på å roe seg ned og den jobber gjør han best alene. Han koser seg i eget selskap.

Så mitt tips er å bare la henne reise seg opp, så lenge hun er blid. Gi henne en myk bok og henne litt tid. Prøv deg frem!

Skrevet

Ja, hun er blid. Når jeg skal legge henne i senga, strekker hun seg etter den, så det er ikke noe problem. Hun sjekker at jeg er i nærheten, men det er ikke noe mas om å komme opp eller noe. Det er bare det at jeg MÅ sitte der. Har forsøkt å gå ut av rommet, men da blir det rama-skrik. Orker ikke det, så pr i dag sitter jeg der til hun sovner og det pleier å ta opp mot en halv time, men stort sett et kvarter eller 20 minutter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...