Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hun planlegger selv når hun skal komme til oss for å feire bursdag til eldste våres. Hun gir ikke beskjed til oss. Men har da sagt til alle at hun kommer til hennes tid. Vi skal feire bursdag for familie kl 13 på en lørdag. og folk pleier å dra 15 tiden. Vi har lovet vår unge at vi skal dra ut og spise og kino er lovet. Og ungen gleder seg utrolig for å dra ut med oss. Nå for noen dager siden så kommer min mor og sier at hun kommer til oss kl 18 på kvelden for å feire bursdag og dette har hun sagt til meg før. ( aldri hørt om det) Jeg sier at det går litt dårlig den dagen fordi vi har lovet ungen å dra ut. Jeg sier hun må komme en annen dag for å feire. og når hun planlegger slik så bør hun inkludere oss som foreldre i det. og ikke bare planlegge på egenhånd. Det skal passe for alle. Jeg kom også med andre dager hvor det passet for oss. men fikk aldri svar på dagene. Hadde vi ikke lovet ungen det vi har så hadde hun kunne kommet. men vi vil ikke skuffe ungen med å ikke dra. Nå i dag ringer tlf, min mormor som ringer for å kjefte på meg fordi mamma ikke får feire bursdagen til ungen. Og min mormor har da fått det for seg at vi ikke drar i min stesøsters burdag( bor med mamma) fordi min mor ikke kommer i våres unge sin bursdag. Jeg kjenner jeg blir lei meg og frustrert. Er jeg på jordet her eller mamma. ??? og hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 40c8f...587
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor kan ikke din mor komme i bursdagen kl. 13 med resten av familien? Eller hva med å be mormoren være med ut å spise, eller be henne komme i 7tiden, og heller komme dere hjem til da? Sier ikke at man alltid skal føye seg, men noen ganger kan man svelge en kamel eller 2, og heller snakke om dette senere.. Er jo tydeligvis noe dere bør snakke om Anonymous poster hash: 68a76...4a6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Fortell din mormor hva planene deres er og at moren din kom med sine planer etter dere hadde lagt deres. Hvis det stemmer at dere ikke skal i stesøsteren din sin bursdag, så forklarer du også hvorfor dere ikke gjøre det. Og jeg antar at din mormor også er invitert i bursdagen til datteren din, så da skjønner hun vel at din mor er bedt samtidig med alle andre og burde forholde seg til det. Anonymous poster hash: 750aa...570
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Fortell din mormor hva planene deres er og at moren din kom med sine planer etter dere hadde lagt deres. Hvis det stemmer at dere ikke skal i stesøsteren din sin bursdag, så forklarer du også hvorfor dere ikke gjøre det. Og jeg antar at din mormor også er invitert i bursdagen til datteren din, så da skjønner hun vel at din mor er bedt samtidig med alle andre og burde forholde seg til det. Anonymous poster hash: 750aa...570 Mormor vet at vi la planene våres før mamma kom til oss med sine planer. Vi skal i bursdagen til stesøster. Mormor kommer i bursdagen her i hus. og i stesøster sin bursdag. Mormor mener etter å ha hørt på ting fra mamma og stefar at det er jeg som må endre på ting. Anonymous poster hash: 40c8f...587
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Hvorfor kan ikke din mor komme i bursdagen kl. 13 med resten av familien? Eller hva med å be mormoren være med ut å spise, eller be henne komme i 7tiden, og heller komme dere hjem til da? Sier ikke at man alltid skal føye seg, men noen ganger kan man svelge en kamel eller 2, og heller snakke om dette senere.. Er jo tydeligvis noe dere bør snakke om Anonymous poster hash: 68a76...4a6 Min mor kan ikke fordi hun skal jobbe. Vi reiser ut og drar ca i 16 tiden og vi blir borte i hvertfall 4 timer. Hun slutter på jobb kl 17. det er slik hver gang vi har bursdager. og hver gang blir det tull fra min mor. Prater jeg med hun om det så blir det bare mer tull av erfaring. Hun og stefar tåler ikke at vi har planer på egenhånd. Anonymous poster hash: 40c8f...587
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå