Gå til innhold

Trenger råd, ferie-spisebord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi klarer ikke å bestemme oss, skal vi være fornuftige eller skal vi nyte livet litt??

Vi er en lite familie på 3, har ikke verdens beste økonomi til vanlig, men ikke dårlig heller(men pga feriepengene litt bedre) og nettopp flyttet inn i ny leilighet og vi mangler diverse ting slik som spisebord, gulvteppe, noen hyller osv på babyrommet. Men så har vi også veldig lyst til å ta oss en liten ferie som familie til litt varmere strøk. Vi klarer å spare opp til de møblene iløpe av året, men ferien må vi evt ta nå pga min samboer kan ikke ta seg fri fra jobb resten av året.

Skal vi nyte livet litt når vi først har litt penger, eller være fornuftige? Hva ville dere ha gjort?

Anonymous poster hash: c49aa...7c5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

dytt

Skrevet

hvor dyrt spisebord skal dere ha? Kan dere ikke få til begge? :) De selger mye fine spisebord på finn.. 

Jeg ville gått for ferie :D 

Anonymous poster hash: 5f995...b63
Skrevet

vi finner ingen vi liker på finn akkurat nå, men kan hende vi finner med tiden :) Har sett oss ut et til 5000 helt nytt, men da har vi ikke råd til ferie :/

samboer er lærling sånn at vi har ikke all verden av penger akkurat nå og unner oss ikke masse ellers i løpe av året, så vi heller mot ferie vi også. Er litt "redd" for at familie "dømmer" oss for feil prioritering (dumt jeg vet, men bryr meg litt om hva folk tenker)...

Hi

Skrevet

flere??

Skrevet

tror jeg hadde gått for et billig spisebord fra finn bare for å ha noe å sitte ved og spise og dratt på ferie, og da spart opp til et penere spisebord etterhvert.

Skrevet

Vi har en liten spisekrok på kjøkkenet som har plass til to voksne fra før, men har ikke plass til gjester osv der sånn at vi ønsker oss et spisestue på stuen slik at vi kan ha middagsgjester etterhvert og vi kan sitte å spise sikkelig som en familie etterhvert. Prinsessa spiser før samboer kommer hjem fra jobb.

Skrevet

Jeg ville valgt spisebord og billig ferie.

Anonymous poster hash: 7a5cd...03d
Skrevet

Støtter forslag om bord fra finn og ferie.. ;)

Skrevet

Støtter forslag om bord fra finn og ferie.. ;)

Skrevet

Ja vi får se om vi får presset inn begge delene, men det tviler jeg på! Siden det er bare jeg som får feriepenger så er det ikke så masse penger som kommer inn.. Vi får sette oss ned å lete etter noen passende turer for oss tre :) Noen forslag for hvor man kan reise med en unge på 8 mnd til syden? Billig og barnevennlig, ser for meg det kan være vanskelig å kombinere.. :S

Hi

Skrevet

Hvis budsjettet er de 5000 kr dere har funnet bord for, så tror jeg dere kan gi opp å finne en sydentur på et barnevennlig sted nå i skoleferien. Da hadde jeg heller kjøpt spisebordet og begynt sparingen for neste års ferie allerede.

Anonymous poster hash: 14f76...a4e
Skrevet

Neinei, vi ha 11000 ca i busjett og da vil vi jo gjerne finn en "billig" tur og evt legge av resten av til et spisebord litt senere. Vi må ikke ha spisebordet med en gang, men vi ønsker oss dt :P 

Hi

Skrevet

Når kan dere ta ferie og er det snakk om 1 eller 2 uker?

Skrevet

det blir en uke ferie og vi kan ikke reise før 28.juli og har 2 uker ferie fra da :)

Hi

Skrevet

Da ville jeg googlet litt på Finn og sjekket priser, det er ofte litt dyrere enn man tror og ønsker.

Skrevet

Jeg ville helt klart prioritert møbler og ting til leiligheten.

Selv om man har lyst på en sydentur, kan man fint finne billigere feriealternativer:)

Anonymous poster hash: 106cd...d3b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...