Gå til innhold

Dere som har gutter på rundt 7 år...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er de i forhold til spilling? Her er gutten og vennene helt gale etter spilling, de klarer jo søren meg ikke gjøre eller tenke på annet. Dette spillemaset er til å bli gal av!

Anonymous poster hash: b9249...690
Videoannonse
Annonse
Skrevet

går litt opp å ned.

Nå er det mest Beyblade det går i.

Da skylanders var nytt var det kjempepopulært ett par mnd og alt handlet om det...

Hvilke spill er det de er så interresert i?

Anonymous poster hash: 767ca...aca
Skrevet

går litt opp å ned.

Nå er det mest Beyblade det går i.

Da skylanders var nytt var det kjempepopulært ett par mnd og alt handlet om det...

Hvilke spill er det de er så interresert i?

Anonymous poster hash: 767ca...aca

Minecraft! Fatter ikke at det går an å ha så dilla på det kjipe spillet der :P

Også noe Skylanders og Lego-spillene.

Skrevet

Ikke så opptatt av det, han er mer opptatt av å være ute og sykle, ha vannkrig osv

Skrevet

Han er veldig glad i spill. Men vi har regler på dette, det får ikke ta overhånd, og vi prøver å begrense spillingen til et absolutt minimum. 

Merker også at han blir i overkant grinete de gangene han har spilt for lenge. Jeg tror rett og slett ikke det er sunt. 

Her går det forresten i Mario  på Ds og Wii, Skylanders og diverse andre Ds spill. 

Han spiller også på salaby, vet ikke om sønnen din har fått passord inn dit?  Han er ikke grinete om han sitter med det for lenge iallefall. 

Anonymous poster hash: 06735...5e4
Skrevet

Ca 7 åringen her har hatt dilla på div spill sia 4 års alder, det var pappan hans og lillebroren min også. Har kjøpt en del lære spill men rart nok går det i Minecraft her å.

Skrevet

Har en 7 åring som elsker det! Synes det har tatt litt av, så kommer til å begrense det fremover. Når det er fint vær får han aldri lov å spille. Synes det er greit at nå som de er sommer at de er mest mulig ute og leker.

Skrevet

Har en 7 åring som elsker det! Synes det har tatt litt av, så kommer til å begrense det fremover. Når det er fint vær får han aldri lov å spille. Synes det er greit at nå som de er sommer at de er mest mulig ute og leker.

Samme her, så nå går han å håper på regn hver dag :S

Skrevet

Samme her, så nå går han å håper på regn hver dag :S

Hehe! Dårlig vær her i dag, men fikk han med på cafe. Var vist mye bedre enn å spille ;)

Skrevet

Her går det i minecraft.. Jeg ønsker ikke å legge regler på spilling fordi jeg mener at da blir det viktigere for barna å spille. Når det er sagt så setter jeg foten ned hvis de spiller for mye og ber dem finne på noe annet...

Anonymous poster hash: d1be4...1fc

Skrevet

min er 9 år, men nærmest avhengig av mineraft. Har ingen spesifikke regler på det, men sier stopp av og til som annie over her. Å sitte inne å spille hele dagen når det er sol og godvær er ikke et alternativ.

Skrevet

Veldig opp og ned, men ikke i sommerhalvåret. Da er det bare fotballspilling som gjelder ;)

Skrevet

Vi har Wii, DS og Ipad med forskjellige spill til, men det spilles lite. Jeg er nok litt strengere enn noen andre foreldre, og mener at de ikke trenger sitte se på skjermen når de besøker hverandre. Nå er min største bare 7 da, og siden jeg har storebrødre vet jeg jo at reglene ikke  gå an å endre etterhvert;)

Tror ingen konsoller har vært i bruk siden mai kanskje. Kun Ipad som brukes til film nå og da, spes i helgene.

Jeg har egentlig ingen regler, er stort sett venner av barna som maser om å få spille. Mine barn er ikke så intr...enda. Uansett hadde de ikke fått lov sitte inne å spille i timesvis fremfor å være ute/leke med andre leker. Å slappe av med litt spilling ser jeg ingenting galt i derimot. ALT MED MÅTE!

Anonymous poster hash: 8e2f0...1aa
Skrevet

Vi har Wii, DS og Ipad med forskjellige spill til, men det spilles lite. Jeg er nok litt strengere enn noen andre foreldre, og mener at de ikke trenger sitte se på skjermen når de besøker hverandre. Nå er min største bare 7 da, og siden jeg har storebrødre vet jeg jo at reglene ikke  gå an å endre etterhvert;)

Tror ingen konsoller har vært i bruk siden mai kanskje. Kun Ipad som brukes til film nå og da, spes i helgene.

Jeg har egentlig ingen regler, er stort sett venner av barna som maser om å få spille. Mine barn er ikke så intr...enda. Uansett hadde de ikke fått lov sitte inne å spille i timesvis fremfor å være ute/leke med andre leker. Å slappe av med litt spilling ser jeg ingenting galt i derimot. ALT MED MÅTE!

Ble noe feil der. Mente at jeg vet at ting endres etterhvert og at spilling vil bli mer viktig etterhvert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...