Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Med bæsj? Mens man lager mat? Er ikke det utrolig ekkelt? Skjønner jo at det ikke havner i maten, men litt sånn som å lage mat på do mens man driter? Anonymous poster hash: 629e9...fac
BareMas Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Er det bæsj i bleia, går vi på bade. Synes det er mest praktisk, med tanke på bleiebøtte, vann og kluter, og andre nødvendigheter. Dessuten er ikke bleiebæsjlukt noe jeg trives med så mange andre steder
DaTuMa Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Nei det ville jeg ikke gjort. Bleier skiftes på badet.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Litt "svevestøv" får du jo med, men hvis maten er varm dreper du jo farlige bakterier Anonymous poster hash: bd79d...014
mamma_i_2009 Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Jeg skifter bleier kun på badet! Får helt angst når jeg ser folk legger til baby på bord, sofa og andre plasser enn badet. Når man er hjemme, burde man fint klare og ikke skifte på stua!
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Skifter på spisestuebordet jeg. Badet er i underetasjen, så jeg gidder ikke gå ned der. Oppe er det bare en liten do hvor det ikke er plass til å legge ham ned, og jeg klarer ikke skifte bæsjebleier stående. Men vi bruker ikke spisestuebordet til å spise da, og jeg går på badet hvis vi har besøk, med mindre jeg vet at de gjør noe lignende selv. Anonymous poster hash: 59875...fb5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå