Gå til innhold

Finefredag

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Hvem bryr seg om det regner? Snart er det helg, hurra, bare litt avsluttende jallamøting igjen, og alle møter inkluderer jo kake fordi det er sommer og selv om nutrilett tryna i sosiale hyggeligheter (jeg er ikke dum, tross alt) har jeg bedre plass i jeansen etter ei ukes salat-bonanza og svette-, mygg- og fuglesangfulle sinnemestringsturer i skau og li.

Huset tømmes for de minste, mor kan drikke og sy og spille åttitallshits i hele kveld, i morgen kommer verdens fineste dame og da kan vi drikke enda mer og løse verdensproblemer og shoppe, det er sommer og jeg er Pollyanna.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som skikkelig fredagselsk og helgeelsk :) 

Jeg har vært ute i den lille sola som var i dag tidlig, hengt opp friskt duftende sengetøy i sommerbrisen og drukket kaffe. Huset er shinet og jeg er klar for ni timers arbeidsdag. Gode kolleger, fine mannen som tar med junior på besøk etter henting i bhg, da bør dagen gå unna i mange små gleder :) 

Og jeg har laget nammenam salat til lunsj. 

Dette bør bli en super dag :) Eller så er jeg fortsatt litt høy på kaffekoppen fra i sta. 

Skrevet

Nå skal jeg pynte meg noe hinsides, fordi jeg er pyntesyk jåle og så skal jeg på årets siste seremoni. Hah. Så er det trening og så er det ferie. Ikke fra trening da, men fra skolen. Må rydde klasserom en dag da, enten nå eller i august.. :) og om 10 dager bærer det på ferie til England. Lucky me. 

Skrevet

Åå, følte plutselig for å tømme huset... Kan jeg sende resten av familien på fotballcup, og si jeg kommer etter med toget i morra?

*løperiringogstresserutenåfågjortnoe!*

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Fine, fine fredagen som innbyr til avslapning og kos for å komme til hektene igjen :)

Skrevet

Fine fredag med 22 grader og sol. Fridag for midtsommer skal feires i kveld og da må man jo ha fri hele dagen, det forstår jo alle? Eldstemann var våken 4 timer i natt, men hva gjör vel det når hun for förste gang svarte på et spörsmål???? Og mannen har fri i morgen og da skal vi hit http://www.sveaborg.fi/sv og ha picnic. Glad midsommer til alle!

Skrevet

Fin fredag :)

Syklet til og fra jobben, 34 km totalt! Er stolt av meg selv, rompa ikke like blid. Må investere i sykkelbukse om trenden fortsetter. 

Kjolefredag og vinlotteri, vant jaggu ei flaske Cava. 

Mekker pizza til barna nå, voksenpizza og Cava senere i kveld.

Gjest sug lut
Skrevet

Syklet til og fra jobben, 34 km totalt! Er stolt av meg selv, rompa ikke like blid. Må investere i sykkelbukse om trenden fortsetter.

Men er det stussen som er verst? Mitt problem er ikke den, men dens nabo, Laura, som blir ubrukelig til det meste om jeg sykler noe særlig, og mitt amatørspørsmål er da om sykkelbukse også vil redde henne?

Skrevet

Men er det stussen som er verst? Mitt problem er ikke den, men dens nabo, Laura, som blir ubrukelig til det meste om jeg sykler noe særlig, og mitt amatørspørsmål er da om sykkelbukse også vil redde henne?

Egen erfaring sier "nei", sykkelbukser redder ikke henne! Hilsen hun som fikk brannsår på Laura etter å ha syklet 1,5 timer i 32 varmegrader! Ikke det smarteste jeg har gjordt.....

Skrevet

Så langt har høna(eller Laura som noen sier, kjært barn har mange navn osv) klart seg bra, vil vise seg om det er noen skader der senere i kveld.... 

Har hørt at sykkelbukse er tingen av sykkelnerdene på jobb, men har ikke gått i detaljnivå om høna blir skånet eller ikke.

Nå har jo jeg kurv på sykkelen og blomstrete hjelm, så jeg er jo helt ut i følge mange av mine kollegaer

Skrevet (endret)

Egen erfaring sier "nei", sykkelbukser redder ikke henne! Hilsen hun som fikk brannsår på Laura etter å ha syklet 1,5 timer i 32 varmegrader! Ikke det smarteste jeg har gjordt.....

AU! AU! AU!

Endret av frk Nilsen
Gjest sug lut
Skrevet

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆØØØØØVVVVVV! Det var nettopp sånn jeg forestilte meg det kunne ende også, nemlig. Må være noe med kroppsbygning som gjør det, det finnes jo jenter som KAN sykle, og jeg kan ikke tro at de alle har lærhud på Laura. Men jeg husker en eks fra tjueåra som kategoriserte jenter etter om de var fram-muset eller bakmuset og forestiller meg at det vil spille inn, men det er jo sånt man ikke kan gjøre stort med ;)

Skrevet

Det var det jeg visste - gidder ikke å sykle til jobb ;)

Fin fredag! Jeg har rett og slett fått meg ny jobb. Utkonkurrert 60 andre søkere og valgt å takke ja. Det siste var vanskelig, for tenk hvis jeg egentlig ikke kan noe og har klart å lure alle nåværende kolleger og ledere? Mandeltre har jeg også kjøpt og plantet, så nå er jeg hageferdig for i år. 

Gjest sug lut
Skrevet

Gratulerer så masse! Du skal se du klarer å lure ny arbeidsgiver også :D

Skrevet

Gratulerer så masse! Du skal se du klarer å lure ny arbeidsgiver også :D

Håper det. Har jo allerede begynt med det siden de ansatte meg etter flere intervjurunder :)

Skrevet

Oioioi, gratulerer med ny jobb! Jeg har ingen tvil om at du vil gjøre det storveis i nyjobben også - har du ikke akkurat klart å danke ut 60 andre? Det må du leve høyt og lenge på :) 

Etter å ha lest resten av tråden er jeg imidlertid hellig overbevist om at jeg aldri bør begynne å sykle til jobben. Så den dårlige samvittigheten på det området forsvant plutselig... Skal se det blir en fin lørdag også! 

Skrevet

Heller fungerende dåse enn lekre bein!

Skrevet

Ingen skader i høna! 

men fortsatt øm i baken etter sykkelbragden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...