Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Jeg sitter kun å venter på at det skal brake løs. Alt av værmeldinger sier at det kommer tordenvær, lufta og himmelen viser til at det kommer til å smelle om ikke så lenge. Jeg har fri i dag og sendt ungene i bhg fordi jeg ikke vet om jeg takler å være alene hjemme med de når tordenværet kommer. Jeg drar ut alt av stikkontakter, lukker alle vinduer, drar for gardinene og legger meg under dyna i senga med fingrene i øret(som om det gjør meg tryggere ) Men det er joe noe ulogisk, det er smellet jeg er redd ikke selve lynet som kan være farlig. Fler her som er redd tordenvær? og som gjør rare ting når det kommer? Anonymous poster hash: 2786d...524
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 jeg synes tordenvær er kjempefascinerende og storkoser meg Spesielt hvis det er på kvelden og det er litt mørkt også Men du bør kanskje gjøre noe med angsten din, for det er stor sannsynlighet for at du kommer til å overføre den på barna dine... Og det er jo ikke en god følelse du unner dem?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Det er derfor jeg har sendt de i barnehagen nå som jeg er alene hjemme også har jeg samboer som ikke er redd så da tar han seg av dem da om han er hjemme og hvis jeg ellers skulle være alene med de så er det alltids noen å dra til men jeg vil så absolutt ikke overføre det til barna for det er ikke noe god følelse å være så redd. Anonymous poster hash: 2786d...524
Kliko Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Hater det! Er i tillegg alenemor, hvilke betyr at vi om natta kun har en voksen:meg! Men greier nå å ta meg sammen om jeg er alene med guttungen. Vil jo ikke at han skal bli redd! Det smeller nok snart her også. Derfor har vi dratt til mamma, som også har fri i dag ;-)
Kremtopp Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Livredd her og, men jeg er redd for lynet og ikke smellet. Denne angsten kom plutselig ca 2-3 mnd etter fødsel nr3 og da var det gjort. Har stor respekt for de naturkreftene. Prøver å ha noe annet å tenke på/gjøre når uværet står på, men ikke lett.
valkyrien Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Er det kveld/natt så tar jeg med meg teppe og en tekopp og setter meg på verandaen Jeg elsker tordenvær Men er oppvokst med en mor som løp ut i bilen og satt der til det ga seg igjen...
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Torden er jo bare ekko av elektronene som hopper, og de hopper alltid minste motstands vei, men dette hjelper vel ingenting hvis du selv innser at frykten ikke er reell... Anonymous poster hash: 3f79e...171
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Eeeeelsker det! Bli så fasinert!! Samboer har nok med å passe på at jeg ikke springer ut i ekstase når det tordner og lyner. Syns det er så sjelden her :/ Anonymous poster hash: 2b82e...cb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå