Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Mannen min og jeg var i møte hos megler og selger igår, skulle skrive under kontrakt da vi har kjøpt nytt hus. Aldri har jeg rødmet som igår, tihi... Megleren var så kjekk, at jeg mistet munn og mæle, bare nikket og snakket så lite som mulig. Følte meg litt dum mtp på mannen min, men er vel lov å rødme litt selv om man er gift. Sant? Flere som har opplevd sånne situasjoner? Anonymous poster hash: ffd7f...602
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 haha, tror ikke jeg har rødmet sånn i voksen alder nei! Iallfall ikke pga en kjekk mann! Anonymous poster hash: cf971...b67
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Nei, har aldri blitt stum og rødmet på grunn av kjekke menn. Har rødmet i voksen alder ja, men da er det på grunn av tabber jeg har gjort. Anonymous poster hash: 76ce7...947
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Når sant skal sies, så ser jeg sjelden kjekke mannfolk, ettersom jeg enda synes at mannen min er sååååå kjekk. Men igår, det var jah, tok meg selv i å rødme. Synes han var så kjekk at det var helt utrolig. Anonymous poster hash: ffd7f...602
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå