Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #1 Skrevet 21. juni 2013 Hvor langt skal han gå i og gjøre livet til et helv...... for den stakkars jenta. Anonymous poster hash: a0b35...b32
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Psykopater elsker rettssaker. Vi ser det fra utsiden. Der han tilsynelatende får gjennomgå. Men inne i rettssalen får nok jenta gjennomgå. Hvor han graver opp maks dritt om henne. Og verdens eldste triks for å kverke en sannhet; å få den som sier sannheten til å fremstå som uberegnelig. Anonymous poster hash: 1a1ed...251
Poetika med K Skrevet 21. juni 2013 #3 Skrevet 21. juni 2013 Han har ikke tenkt å gi seg. Patetisk. Forhåpentligvis blir anken avvist, eventuelt får vi håpe han bare oppnår høyere straff. Han ønsker vel å prosedere videre på at jenta er "løsaktig", som om det skulle rettferdiggjøre at en godt voksen gris skal kunne forsyne seg uten at det får konsekvenser.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2013 #4 Skrevet 21. juni 2013 Han bruker og en del hersketeknikker og retorikk for å knekke jenta. "type jeg har støtte hos ungdommen i Vågå", altså synes de andre unge Vågå at jenta gjør feil. Og hva er sjansen for at en gammel mann som han har bred støtte hos ungdommen?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #5 Skrevet 21. juni 2013 Han bruker og en del hersketeknikker og retorikk for å knekke jenta. "type jeg har støtte hos ungdommen i Vågå", altså synes de andre unge Vågå at jenta gjør feil. Og hva er sjansen for at en gammel mann som han har bred støtte hos ungdommen? Ja ingen tvil om at han driver et spill. Tegnene på det er tydelige. Synes kona og virker meget manipulert. Og fy søren det er ikke lett å være offer for en "mektig" mann i en slik pikant sak når man er ei ung jente. Hadde jeg vært henne hadde jeg angret på hele rettssaken. Den koster for mye. Og det er ikke sånn det skal være. Det skal lønne seg.. Anonymous poster hash: 1a1ed...251
Gjest Emea Skrevet 21. juni 2013 #6 Skrevet 21. juni 2013 Her er begrunnelsen for den ferskeste anken: http://www.nrk.no/ho/oygard-anker-ogsa-straffeutmalingen-1.11092203 Er det bare jeg som tolker anken som en uforbeholden erkjennelse av de faktiske forhold? Argumentet for anken er at "jenta har tatt lite skade".
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 21. juni 2013 #7 Skrevet 21. juni 2013 Han bruker og en del hersketeknikker og retorikk for å knekke jenta. "type jeg har støtte hos ungdommen i Vågå", altså synes de andre unge Vågå at jenta gjør feil. Og hva er sjansen for at en gammel mann som han har bred støtte hos ungdommen? Ja ingen tvil om at han driver et spill. Tegnene på det er tydelige. Synes kona og virker meget manipulert. Og fy søren det er ikke lett å være offer for en "mektig" mann i en slik pikant sak når man er ei ung jente. Hadde jeg vært henne hadde jeg angret på hele rettssaken. Den koster for mye. Og det er ikke sånn det skal være. Det skal lønne seg.. Anonymous poster hash: 1a1ed...251 I sånne saker og voldtektssaker så tror jeg nok mange av ofrene føler at det ikke "lønner" seg. Man kan ikke gå videre med livet sitt, man er merket og lever i limbo. Og i denne saken, må tåle at halve Norge lurer på om man er løsaktig. Noe som ikke spiller noen rolle i denne saken i det hele tatt.
Candy girrrl Skrevet 21. juni 2013 #8 Skrevet 21. juni 2013 Klipp fra vg: "Han begrunner blant annet anken med at «graden av krenkelse overfor fornærmede er liten». Liten hva? Liten snolk?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #9 Skrevet 21. juni 2013 Uansett om hvor søkene et barn er etter kontakt er det den voksne sitt ansvar og ikke la det gå for langt. Han vet tydligvis ikke forskjell på rett og galt så får håpe en strengere straff får ham til å tenke, og ikke minst kona til å tenke, for det at hun er med på og dekke over hva han har gjort er like ille. hi Anonymous poster hash: a0b35...b32
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #10 Skrevet 21. juni 2013 Det dere må huske på her er at det ikke er bare Øygarden som har anket. Aktor la inn anken først. Øygarden anket først etter at han fikk melding om at aktor hadde anket. I dette tilfellet er det ikke Øygarden som har kommet med utspillet som gjør at saken eventuelt kommer opp en gang til. Anonymous poster hash: ccf84...ea2
LittLykkelig Skrevet 21. juni 2013 #11 Skrevet 21. juni 2013 Her er begrunnelsen for den ferskeste anken: http://www.nrk.no/ho/oygard-anker-ogsa-straffeutmalingen-1.11092203 Er det bare jeg som tolker anken som en uforbeholden erkjennelse av de faktiske forhold? Argumentet for anken er at "jenta har tatt lite skade". Det tenkte jeg å! Håper han brenner seg, får flere år og vi slipper å høre mer om han igjen ever.
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #12 Skrevet 21. juni 2013 Håper virkelig at aktor vinner frem med sin anke og at straffen hans skjerpes BETYDELIG. Knapt nok har noen mann vært mer skyldig enn Øygard. Han er ikke trodd på noen punkter, rett og slett er hans forklaring blankt avvist av to rettsinstanser. Ekle, patetiske, simple, sleipe og manipulerende gamle gris. Han er en pedofil overgriper! MediaNorge burde også stoppe å la ham fremføre sitt budskap om uskyld i hytt og pine. Anonymous poster hash: 6ecb5...59b
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 21. juni 2013 #13 Skrevet 21. juni 2013 Kan ikke kona snart komme til et punkt der hun sier at nok er nok?!?! Hun ser jo aldeles utslitt ut den dama........ Når mannen ikke har vett nok til å skjønne tingenes tilstand selv, så må iallefall HUN snart se det
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #14 Skrevet 21. juni 2013 Jeg blir helt kvalm av hele mannen. Han utnytten en 14 år gammel jente og hadde seg med henne, også synes han 1 år i fengsel er for lang tid??? Mannen er faen meg ikke sann,han hadde sex med et barn faktisk. Han er helt usmakelig og det han har gjort og nå gjør er helt forkastelig. Blir kvalm bare jeg ser han! Om det hadde vært hans datter, hva hadde han syntes om at en mann på 50 år hadde hatt sex og utnyttet hans 12-14 år gammel datter? Faan assa! Anonymous poster hash: 90b26...ff0
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #15 Skrevet 21. juni 2013 Han er psykopat, ikke pedofil! Psykopater blir man aldri kloke på. Anonymous poster hash: 3f01c...8cb
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #16 Skrevet 21. juni 2013 Han er vel psykopat og pedofil. Lurer på om de som forsvarer ham hadde syntes det var ok hvis det var noen i deres familie han hadde utnyttet. hi Anonymous poster hash: a0b35...b32
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #17 Skrevet 21. juni 2013 Jeg tror faktisk Rune Øygard har overbevist seg selv om at han ikke har gjort noe ulovlig, altså at han faktisk tror på sin egen forsvarstale. Mannen er jo gal! Anonymous poster hash: 15abb...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå