najs Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Jeg har logget inn på nav sine pensjonssider og ser at jeg opparbeidet meg en pensjonsbeholdning på 730 000. Men det sier meg egentlig svært lite??? Jeg er 32 år...vil det bety helt ok? Hvor mye har dere og hvor gamle er dere?
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Jeg har logget inn på nav sine pensjonssider og ser at jeg opparbeidet meg en pensjonsbeholdning på 730 000. Men det sier meg egentlig svært lite??? Jeg er 32 år...vil det bety helt ok? Hvor mye har dere og hvor gamle er dere? Jeg har 1.858.000 og er 43 år. Anonymous poster hash: 3f632...d83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå