Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Er det lov å ha LITT høye tanker om seg selv? Jeg tok meg selv i å ha det tidligere. Og min tanke nr. 2 var; enn hvis noen synes jeg er høy på pæra hvis de hadde visst hva jeg tenkte? Jeg synes jeg blir penere jo eldre jeg blir, om det er tilfelle eller om det bare er fornuften som er kommet vet ikke jeg. Noen ganger synes jeg at jeg er flink med jobben min, kanskje tilogmed flinkere enn en annen. Jeg har begynt å trene, og dette merker jeg. Både på buksene og på helsa. Og noen ganger føler jeg meg bra. Med måte selvsagt. Kan man føle seg bra, med god samvittighet? Anonymous poster hash: f03ce...7d6
Anonym bruker Skrevet 21. juni 2013 #2 Skrevet 21. juni 2013 Jeg ser ikke noe problem med det. Jeg har høye tanker om meg selv, men sier det aldri høyt da. Ikke til mannen en gang Men jeg er flink i jobben min, det ser jeg på "kunden" og får også høre det av kolleger. Jeg er relativt smart og flink på skolen om jeg vil. Jeg er pen på en søt måte med fin kropp. Barna mine oppfører seg stort sett pent og er godt likt og trygge, så noe har vi vel gjort riktig. Jeg føler at jeg har tatt mange riktige valg her i livet, har mye allmennkunnskap og litt flaks. Men noen ganger tar jeg meg vann over hodet, kanskje fordi jeg tror jeg kan få til mer enn jeg faktisk kan. Så selvtillit er det ikke mangel på. Men jeg er sta og gir ikke opp. Problemet er vel at jeg vil ha i pose og sekk og strever etter å være perfekt i de fleste situasjoner. Men det plager meg heldigvis ikke, for meg er det et mål. Men likevel er jeg god nok selv om jeg noen ganger feiler. Får vel være anonym nå Anonymous poster hash: d3e7b...00f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå