Gå til innhold

JEG HATER OG PAKKER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det er det jeg gjør. To voksne og tre barn, det blir så innmari mye å pakke, kanskje man skal være ute, kanskje det blir sol og varmt, kanskje det bare blir en vanlig Lofotsommer (12 grader og nordavind)..............

Har ikke vin heller. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg trøstespiser kransekake...

-goretexsko og sandaler

-regntøy og badetøy

-zipoffbukse og sommerkjole

-t-skjorter og superundertøy

Jepp, trur jeg er i mål!

Skrevet

Ekte norsk ferie ;) pakk litt av, kalles helgardering.

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg pakker ikke. Kanskje jeg burde det? Hm, liflig tanke.

Skrevet

Ekte norsk ferie ;) pakk litt av, kalles helgardering.

Pakk litt av alt!! Kjekt når halvparten av setningen blir borte :(

Skrevet

Trenger ikke pakke på en uke enda, og jeg hadde vin i går.. og nå er er jeg nært ferie nå..

Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Pakking er faktisk helt jævlig kjedelig!

Jeg ender alltid opp med å pakke med det dobbelte av hva jeg trenger, blir aldri helt klok på dette...

Håper du i det minste har en liten sjokolade for å hjelpe deg gjennom dette :rolleyes:

Gjest amandine
Skrevet

Enkelt: Bag fra Reisebagen, to bager med tre rom i hver. Et rom til hver pluss et rom til yttertøy. man er avhengig av vaskemulighet, men det finnes rundt omkring. Tre skift undertøy til hver, to bukser pluss shorts, to gensere, et sett ullundertøy, et tynt sett pentøy i tilfelle. Badetøy, joggesko og sandaler(evt litt flere par sko til mor). Done deal, og to voksne og tre barn reiser på ferie uten takboks.

Tar det på rutinen;-)

Gjest sug lut
Skrevet (endret)

Beste pakkeløsning i hele verden: skilsmissebagen jeg kjøpte på Barnas Hus for ti år sida (det var ekspeditøren som kalte den skilsmissebag siden den var så grei for barn som reiser mellom flere hjem, visstnok). Den kom i to str, jeg har den minste. Den har fire gode ytterlommer, og er delt i seks rom inni, hver med mulighet for å sette inn merkelapp ("sokker", "undertøy"), har stor medfølgende skittentøysbag i netting som er klipset fast, og hele bagen kan henges opp på en krok på veggen eller liknende på kortenden og dermed bli som et lite skap. Har pakka for to mennesker på ukelang gjørmefylt teltboende idrettsleir i den helt uten problemer, inkl reise-tempurpute til begge, og faktisk holdt orden underveis til og med.

Endret av sug lut
Gjest fjernet-medlem-1402
Skrevet

Wow, Sug Lut! Har de den der enda?

Kan du sjekke nettsidene deres? Snille, søte du :)

I want that! B)

Skrevet

Oi, sånn skilsmissebag må jeg også ha meg, kjenner jeg, for jeg har jo snakka så høyt om at jeg skal loffe Europa rundt om... shitmanføkk, ei drøy uke, djeez Louise, med ryggsekk bare.

Gjest Nerdens'mus
Skrevet

Burde egentlig pakke og vaske jeg og.

Ei uke til flytting. Gleder meg til hus, men blir en del kasting, pakking og vasking før den tid.

Men kos deig lofoten

Skrevet

Reiser på ferie 5 juli så 2 uker unna totalt kaos i heimen. 

Jeg er nazi på at alt skal være ferdig vasket dagen før vi reiser, så det er bare å pakke-sove-reise. 

Huset vil jeg også ha nogenlunde i orden, hater å komme hjem til rotete stue og finne 2 uker inntørka havregrøt i boller på benken. Sengene bør være skiftet på før vi drar. Men mannen i huset er ikke helt enig, han tar det litt på sparket og etterlyser gjerne en spesiell skjorte 1 time før vi skal dra, og har en mystisk øyesykdom som gjør at han ikke kan se rot.

Skrevet

(...) og har en mystisk øyesykdom som gjør at han ikke kan se rot.

Men er det bare dagen før dere reiser på ferie? For i så tilfelle er du jævelig heldig; de fleste menn har den øyesykdommen alle dager alle år.

Skrevet

(...) og har en mystisk øyesykdom som gjør at han ikke kan se rot.

Men er det bare dagen før dere reiser på ferie? For i så tilfelle er du jævelig heldig; de fleste menn har den øyesykdommen alle dager alle år.

Er nok en årelang lidelse, men noen få unntak 

Skrevet

Sånn skilsmissebag hadde vi også, brukte den i stykker enda dama på butikken sa at bagene fra Reisebagen aldri blir ødelagt.

Her går faktisk pakking alltid greit. Mannen sier at vi ikke skal ha med oss så mye. Jeg pakker for fire, han pakker til seg selv. Han ender opp med like mye alene som vi andre til sammen :D

Skrevet

Jeg glemte ulltøy til unga. Erre mulig? Jaja. Vi hadde da i det minste regntøy, og vi hadde en fin ettermiddag i fjæra. De overlevde og ble ikke kalde, så det er mulig at det bare er jeg som har fått ullnoian. Koser oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...