Gå til innhold

Første gang på Erik Ribsskog sin blogg


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Det KAN være ganske spesifikt ja. Den gangen jeg gjorde ett google-søk på han jobbet jeg i ett firma som var i en nedleggelsesfase, og derfor få ansatte igjen. Synes det da var litt ekkelt at jeg ett par timer etter søket fant innlegg på bloggen hans ang det og at han hadde kontaktet arbeidsgiver.



Anonymous poster hash: 34e41...7ba
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe man hva skal han si til arbeidsgiver da?

 

"hei du har en ansatt som har vært innopå bloggen min."

"ehhh javel..."



Anonymous poster hash: 6ff9d...425
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det KAN være ganske spesifikt ja. Den gangen jeg gjorde ett google-søk på han jobbet jeg i ett firma som var i en nedleggelsesfase, og derfor få ansatte igjen. Synes det da var litt ekkelt at jeg ett par timer etter søket fant innlegg på bloggen hans ang det og at han hadde kontaktet arbeidsgiver.

 

Anonymous poster hash: 34e41...7ba

 

Googlet du størrelsen på pikken hans eller om han var dømt for mord? Det er i alle fall de innleggene jeg finner på bloggen ang googling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

 

Jeg vil anbefale deg å ikke skrive navnet hans noe sted. Leste om ei her som hadde Googlet han, og da hadde han sporet opp ipadressen og ringte arbeidsgiver. ...

Desverre er han nok alvorlig

Og hvem er han som kan spore IP? Det der er bare kødd. IP er ikke det samme som personnummer.
Nå ser du at den det gjaldt svarte litt lenger her oppe, så foreslår at du retter spørsmålet til hun det gjelder. Og selvsagt er det ikke et personnummer.. da ville han jo ikke ringt arbeidsgiver?

Hallo, du skriver at han fant IP-adressen og ringte arbeidsgiver.

1) hvordan fant han Ip-adressen? Synsk i tillegg til gal? Jobber for en ISP? IP-adresser er ikke offentlig informasjon

2) Og hva om han ringte arbeidsgiver?

 

Innlegget ditt virker ikke troverdig. Sånn er det bare.

Ikke særlig troverdig å ikke vite noe om det man påstår heller da...

 

Når du har ett domene (som, f.eks. en blogg) har du all rett og mulighet til å få vite "hvem" som er inne og hvem som googler deg. En privat IP adresse er ofte temmelig upresis men en firm adresse er ganske spesifik.

 

Og hva det gjør om han ringte arbeidsgiver? Vel... det sier jo en del om hans mentale tilstand og det er jo litt ubehagelig at noen med sånne vanskeligheter vet hvor du jobber. ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

Det KAN være ganske spesifikt ja. Den gangen jeg gjorde ett google-søk på han jobbet jeg i ett firma som var i en nedleggelsesfase, og derfor få ansatte igjen. Synes det da var litt ekkelt at jeg ett par timer etter søket fant innlegg på bloggen hans ang det og at han hadde kontaktet arbeidsgiver.

 

Anonymous poster hash: 34e41...7ba

 

Googlet du størrelsen på pikken hans eller om han var dømt for mord? Det er i alle fall de innleggene jeg finner på bloggen ang googling. 

 

Nei, noe litt mer "uskyldig" enn det ;)

 

Anonymous poster hash: 34e41...7ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...