granatepla Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Kan jeg sette en foccaciadeig i morgen før jeg drar på jobb, og bake den ut når jeg kommer hjem? Jeg har kort dag, så jeg setter deigen ca kl 10, og kommer hjem mellom 5 og halv 6..
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Eller lag deigen ikveld og bruk kaldheving:) f.eks http://tonesbase.blogspot.no/2013/02/focacciabrd-med-hvitlk-og-rosmarinolje.html Anonymous poster hash: e0f9d...529
Catlady Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Kan jeg sette en foccaciadeig i morgen før jeg drar på jobb, og bake den ut når jeg kommer hjem? Jeg har kort dag, så jeg setter deigen ca kl 10, og kommer hjem mellom 5 og halv 6.. Foccacia kan gjerne stå en dag.
granatepla Skrevet 21. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 21. juni 2013 Eller lag deigen ikveld og bruk kaldheving:) f.eks http://tonesbase.blogspot.no/2013/02/focacciabrd-med-hvitlk-og-rosmarinolje.html Anonymous poster hash: e0f9d...529 Jeg rakk ikke se svaret ditt før jeg la meg, men da setter jeg deigen nå, så satser jeg på at det blir bra :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå