Gå til innhold

Criminal minds utgår?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg...

Har det vært sesongavslutning eller utgår den bare i dag? Ser det er en episode på zebra kl 23.00, er det isåfall den som skulle blitt sendt på tv2??

 

Har jo helt dilla på den serien :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja ser sånn ut :(

Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå :( Ender med en cliff-hanger! :o

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

Skrevet

Den gikk i går i stede, siden debatten ble utsatt til i dag..

 

Det var en "fortsettelse følger" avslutning i går på  en måte..



Anonymous poster hash: 2186a...e3d
Skrevet

Aha, da skjønner jeg!!! Og joda jeg så faktisk episoden i går! Vet ikke heltom jeg trodde det var en bonusepisode eller noe for reagere på at den gikk en dag for tidlig, det gjorde jeg hvertfall ikke :D

Skrevet

 

Den gikk i går i stede, siden debatten ble utsatt til i dag..

 

Det var en "fortsettelse følger" avslutning i går på en måte..

 

Anonymous poster hash: 2186a...e3d

Oh no?! Går den i reprise?? Ante ikke det, så heller en middelmådig episode av csi istedet :(

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

Skrevet

Ja ser sånn ut :(

Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå :( Ender med en cliff-hanger! :o

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

Det kommer en sesong til da. Serien er ikke canselert, så det er ikke siste sesong....

Skrevet

 

 

Ja ser sånn ut :(

Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå :( Ender med en cliff-hanger! :o

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

Det kommer en sesong til da. Serien er ikke canselert, så det er ikke siste sesong....

Ååååh?? Så jeg har misforstått altså?? :D Supert :D

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

Skrevet

 

 

Ja ser sånn ut :(

Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå :( Ender med en cliff-hanger! :o

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

Det kommer en sesong til da. Serien er ikke canselert, så det er ikke siste sesong....

Ååååh?? Så jeg har misforstått altså?? :D Supert :D

 

Anonymous poster hash: 7b54e...7b3

 

Du har nok det. :)

Skrevet

Jeg holder på å se siste sesong på pcn min nå. Jeg skal gifte meg med Reid og Morgan en dag  :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...