♥Madam Mim♥ Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Her er det tydeligvis noe jeg ikke har fått med meg... Har det vært sesongavslutning eller utgår den bare i dag? Ser det er en episode på zebra kl 23.00, er det isåfall den som skulle blitt sendt på tv2?? Har jo helt dilla på den serien
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Ja ser sånn ut Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå Ender med en cliff-hanger! Anonymous poster hash: 7b54e...7b3
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #3 Skrevet 20. juni 2013 Den gikk i går i stede, siden debatten ble utsatt til i dag.. Det var en "fortsettelse følger" avslutning i går på en måte.. Anonymous poster hash: 2186a...e3d
♥Madam Mim♥ Skrevet 20. juni 2013 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2013 Aha, da skjønner jeg!!! Og joda jeg så faktisk episoden i går! Vet ikke heltom jeg trodde det var en bonusepisode eller noe for reagere på at den gikk en dag for tidlig, det gjorde jeg hvertfall ikke
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Den gikk i går i stede, siden debatten ble utsatt til i dag.. Det var en "fortsettelse følger" avslutning i går på en måte.. Anonymous poster hash: 2186a...e3d Oh no?! Går den i reprise?? Ante ikke det, så heller en middelmådig episode av csi istedet Anonymous poster hash: 7b54e...7b3
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Ja ser sånn ut Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå Ender med en cliff-hanger! Anonymous poster hash: 7b54e...7b3 Det kommer en sesong til da. Serien er ikke canselert, så det er ikke siste sesong....
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Ja ser sånn ut Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå Ender med en cliff-hanger! Anonymous poster hash: 7b54e...7b3 Det kommer en sesong til da. Serien er ikke canselert, så det er ikke siste sesong.... Ååååh?? Så jeg har misforstått altså?? Supert Anonymous poster hash: 7b54e...7b3
Frøken Ubesluttsom Skrevet 20. juni 2013 #8 Skrevet 20. juni 2013 Ja ser sånn ut Kan ikke være ferdig?? Er jo siste sesongen som blir sendt nå Ender med en cliff-hanger! Anonymous poster hash: 7b54e...7b3 Det kommer en sesong til da. Serien er ikke canselert, så det er ikke siste sesong.... Ååååh?? Så jeg har misforstått altså?? Supert Anonymous poster hash: 7b54e...7b3 Du har nok det.
Subwoofer Skrevet 20. juni 2013 #9 Skrevet 20. juni 2013 Jeg holder på å se siste sesong på pcn min nå. Jeg skal gifte meg med Reid og Morgan en dag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå