Gjest Julia1984 Skrevet 20. juni 2013 #1 Skrevet 20. juni 2013 Mandag er gul Tirsdag er hvit/grå Onsdag er oransje Torsdag er blålilla Fredag er grønn Lørdag er rød Søndag er hvit eller lysegul
Bumblebeee Skrevet 20. juni 2013 #2 Skrevet 20. juni 2013 Ja, det heter synestesi Mandag er gråhvit Tirsdag er burgunder Onsdag er brun Torsdag er mørkeblå Fredag er en brunnyanse, annerledes enn onsdag Lørdag er grå Søndag er rød
smurfis Skrevet 20. juni 2013 #4 Skrevet 20. juni 2013 Ja:) Mandag er gul Tirsdag er orange Onsdag rød Torsdag Grønn Fredag Blå Lørdag Rød Søndag Skinner liksom litt:) De sterkeste dagene er onsdag, fredag og Lørdag av en eller annen grunn.. Jeg ser årstidene /månedene i en slags sirkel også
Gabina Skrevet 20. juni 2013 #5 Skrevet 20. juni 2013 Ja, trodde jeg var den eneste. Haha Mandag=Mørkeblå Tirsdag=Grønn Onsdag=Gul/oransje Torsdag=Brun Fredag=Svart Lørdag=Rød Søndag=Lyseblå
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #6 Skrevet 20. juni 2013 Nei og jeg skjønner ikke helt hva dere mener engang Anonymous poster hash: c1aea...af6
Anonym bruker Skrevet 20. juni 2013 #7 Skrevet 20. juni 2013 Ja, har alltid vært sånn. Dersom jeg skal noe på søndag, tenker jeg grønn med en gang. Anonymous poster hash: 38fb9...aff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå